• Freiya

leksaksdammsugare till barn?

Nån som sett nån skojig leksaksdammsugare till småbarn?
    Jag vet att det finns en, den där med roterande snören och som pratar, men den e ju svindyr!! tänkte att nån kanske sett nån billigare nånstans? dottern gillar att leka med dammsugaren men hon blir så arg efter en stund för den e så stor och gör inte riktigt som hon vill, hehe.

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Svar på tråden leksaksdammsugare till barn?
  • Baby T

jag vet att dom har en miele på elgiganten.... EXAKT som en vanlig fast miniatyr

• sasa88

köpte en liten städvagn till min son på toysrus för 350kr tror jag det var och då fanns det med en liten damsugare  plus lite annat..

Jamie ska få ett syskon =)
  • Snäckan05

Har sett att de haft en på Coop Forum för ett tag sen.

• tessanior

Jag köpte en på BR i julas. Bosch, tror att den kostade 250. Ser ut som en riktig och har en liten påsinsats som man lätt kan ta av och "tömma".

• Silverkatten06

Köpte en på Toy's R Us som ser ut som en riktig, suger tom på riktigt (väldigt svagt, men ändå). Den kostade 180 kr om jag minns rätt. Sonen tokgillar den och "dammsuger" ofta här hemma

• Freiya

oo vilka bra tips! tackar :)

• Novus

Eller så köper man på Ullared för 90 kr

• Freiya
    Novus skrev 2008-03-02 11:46:12 följande:
    Eller så köper man på Ullared för 90 kr
    attans att jag inte visste det, min morsa va ju där förra veckan :(
    Strawberry skrev 2008-03-02 11:44:14 följande:
    Hannes har den som pratar, kostade 249:-
    jaså? vart köpte ni dne då? på ICA har dom den och den kostar typ 549 eller nåt!
  • januarimamma06

Min flicka har en sån Miele som Baby T skriver om. Ser ut som en riktig dammsugare fast i miniatyr som sagt. Tryck på en knapp och den låter som en dammsugare också. Lampor som blinkar. Enkel och bra. Kostade 139 på Elgiganten. Den är väldigt uppskattad.

• Strawberry

Den inköptes i Karlskrona innan jul. Kanske det var specialerbjudande just till julen.

• Mollymajs

Den som finns på ullared finns även likadan på coop.

• Freiya

var på coop i borås idag och där va dom slut :( vi köpte en dock istället, haha.
    ska kolla vidare! tack för alla tipsen :)

• Mamma2001

Jag har den du nämnde ,Dusty heter den dammsugaren ,från Hasbro tror jag den är...
    Rätt dyr ja men den är så himla omtyckt, gullig är den med när den hostar,skrattar,pratar sig igenom dammsugningen 

-I Love Pink-
  • FruSundahl

Rusta har haft vet jag.

Fredric & Angelica
Svar på tråden leksaksdammsugare till barn?