Mögliga tacobröd!!!!!!!
Grrr jag blir så aaaaaaaarg!!!!
Inte första gången detta händer och jag fattar bara inte varför!!
Har varit sugen på tacos i flera dar nu men tänkte att vi skulle festa till det idag. Så jag hade fixat precis allting till tacosen utom att värma bröden (mjuka skal alltså).
Sen när det bara är det kvar och det dreglas i munnen på oss så öppnar vi paketet och ser att bröden är mögliga!!!!!!!!!! Och det är LÅNGT kvar till bäst före datum!
Vad gör man liksom? Äter mögliga bröd? Åker till affären och köper nya klockan sju en lördag när man är skithungrig? Som tur är, som TUR ÄR verkligen, så hade vi överblivna bröd i frysen som vi kunde ta fram... men det är ju inte alltid man har...
Men det va ju inte ens gott ändå... dom va torra och smakade fryst.. Så det var den festmåltiden!!!!
Fattar inte varför det blir så när dom inte ens är för gamla? Har hänt två gånger innan också, då var det old el paso men nu var det santa maria!
Har mailat santa maria och klagat men det ändrar ju inte på att min efterlängtade middag blev förstörd!!!
Nån som varit med om samma? Eftersom det hänt mig tre gånger så kan jag väl knappast tänka att det är en engångsgrej???
Jäkla skit är det!!