Men vad har HÄNT med underbara Nordmans sångröst?
Shit, vad annorlunda han låter nu. Riktigt besviken. Men sexig är han fortfarande!!
Shit, vad annorlunda han låter nu. Riktigt besviken. Men sexig är han fortfarande!!
han har slutat dricka och inta andra droger...kan vara det som gör att rösten inte är lika raspig längre?
Håller med dig...har har ngt speciellt, den där glimten
Fantastiskt snygg är han *s*!! Men jag saknar raspet, han lät mycket mer gäll och gnällig nu. *SUCK*
funderade på det jag oxå, han lät inte som nordman:(
Jag träffade hela bandet när de hade slagit igenom med vandraren och jag flög upp till luleå. Sonen hade somnat och jag skulle luta sätet så jag vände mig om för att kolla om det var ok. Då satt håkan hemlin där! *s* Vi tjötade jättelänge och det lustiga var att jag hade cd:n med vandraren i väskan så det blev att skriva autograf.
Så jag röstade på nordman i kväll, för han är sån himla trevlig kille! Skönt att han har tagit sig ur drogerna
Coolt! Han är ju grymt snygg
Han är j*kligt maskulin, iaf "lajv"
Jag tycker rösten har fått värsta alkisvarningen. Någon som vet hur han är asså privat?
Blossi: nj, jag känner honom inte privat, men jag tycker inte det är värsta "alkisvarningen". han har alltid haft en raspig röst, den har mörknat lite kanske men han såg lugn och samlad ut. Inga alkisvarningar whatsoever...
Heja Håkan och nordman!
Håller tummarna inför andra chansen
Det är helt enkelt för dåligt ljud på melodifestivalen....
har hört på alla låtarna på nätet innan.
För jävla dåligt att det ska bli så "stökigt" ljud ut i tv sändningen.
Sibels röst kom inte heller till sin rätt!
97 var min store son Nordman i Rosfestivalen i Ängelholm och idag när jag såg Nordman på tv så såg jag sonen i honom hihi. Han hade även ett framträdande i sin skola när han var liten nu sitter han och pluggar till Brandman och vi slog vad här hemma på att han röstade på Nordman igen hihi.
Hejjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NNNNNNNNNOOOOOORRRRRRRDDDDDDDDDDDDDMMMMMMMAAAAAAAAAAnnnnnnnnn
Han har ju slutat med spriten och drogerna. Då ändras rösten. Dessutom har han blivit äldre. Hans bror är en grymt duktig sångare också. Faktiskt bättre, IMHO.
Han har slutat röka, för 6 veckor sen..