guldfynd eller albrekts guld!
vart får man tag på vigselring till bäst pris albrekts eller guldfynd??
får man ta avbetalning på vigselring?
eller finns det nån annan bra sida???
vart får man tag på vigselring till bäst pris albrekts eller guldfynd??
får man ta avbetalning på vigselring?
eller finns det nån annan bra sida???
www.hedbergsguld.se/
Bra priser. Vi köpte både förlovningsringar och vigselring där.
Vad för prisklass och slags ringar är ni ute efter?
Köpte tyvärr min förlovningsring på guldfynd. Hade bestämmt mig från början att jag ville ha min vigselring från ett lite "lyxigare" ställe. Pannkaka med det mesta, blev det. Hade köpt en helt slät, med "kantiga" kanter (om du förstår) och när jag senare kom till den andra affären, så va förlovningsringen ändå för låg, för att den skulle passa ihop med någon av deras standard ringar. Han sa att detta va vanligt förekommande för guldfynd. det e ganska ofta lite billigare, men man får det man betalar för. Detta va dessutom den 2:a förlovningsring vi köpte, då våra andra va så väldigt tunna så vigselringen hade lagt sig ovanpå. Men de på guldfynd sa att det va en "normal" storlek. För dom kanske ja.
Han på "lyx" affären frågade vad den hade kostat. vi sa rakt ut. 2000 kr. han sa att den va tom billigare hos honom, men skulle man ha den i hans standard, så gick den på strax över 2000:-. Så mitt råd, stirra dig inte blint på att guldfynd e billigt!
jempguld www.jempguld.se
Nu har vi inte de enklaste eller mest avancerade ringarna, men jämfört med Hallbergs där vi såg dem först så låg jempguld ca 2000-3000 kr billigare.
Fundera inte på vad som är billigast utan fundera på inom vilken prisklass du kan tänka dig. Hitta en ungefärlig modell inom priskalssen och prisjämför där efter.
Fråga även inne på brollopstorget.se.
Mellan dom två du listar så köpte vi både förlovnings o vigselring på Albrekts guld, dom hade bättre erbjudanden än Guldfynd men i vårat fall franförallt bättre service vilket betyder en del det också tycker jag... Tror vi gav 5000 för båda förlovningsringarna o min vigselring.