Min kille blir elak och i vissa fall förnedrande på fyllan, vad ska jag göra?
Hoppas ni pallar läsa.
Jag och min pojkvän har ett väldigt bra förhållande, han är oerhört romantisk och behandlar mig som en prinsessa.
Problemen uppstår på fyllan, vi festar ganska mycket ihop och han blir en helt annan person när han är full.
Oftast går det ganska bra, men i vissa fall har han kallat mig slampa och bitch, han har även fått mig att börja gråta, en gång genom att börja babbla om att han är "osäker på oss" sedan när jag började gråta skrattade han och kallade mig "fjant" och kramade om mig, puttat mig, puttar bort mig när jag vill trösta honom osv.
Nu senast hade vi kommit hem efter en kväll ute, allt hade gått jättebra, vi började ha sex, det tog lång tid för honom att komma eftersom han var så full. Kände mig som en knulldocka som han bara satte på för att komma själv.
När jag klev av vid sängen råkade jag välta ut ett vattenglas, han blev sur och sa att "jag visste att det stod där" sedan rullade han över mig och sa "sug av mig" vilket jag gjorde.
Därefter ville han att jag skulle rida, men eftersom jag var så trött och för att jag ska komma måste jag rida länge och intensivt så tackade jag nej, jag hade jobbat i 11 timmar och sedan festat och orkade helt enkelt inte.
Då tog han det personligt och började fråga om jag tände på honom fortfarande.
Den natten grät jag mig till sömns i hemlighet.
Problemet är bara att jag vet inte vad jag ska göra, eller om jag överreagerar, tar jag upp problemen blir han väldigt defensiv, jag tror inte han förstår hur han blir på fyllan.
Jag gillar att bli kallad för "slyna" i sängen ibland, vilket gör det extra problematiskt när det blir förnedrande för min del, var går gränsen?
Att bli utskälld och sedan ombedd att suga känns inte okej för mig iallafall.
Jag vet inte hur jag ska ta upp det, känns fånigt att ta upp det så långt i efterhand, jag vet inte hur jag ska säga det, samtidigt gick jag ju med på alltsammans...
Han är ju så underbar i övrigt..
Överdriver jag? Hur ska jag ta upp det? Borde jag ta upp det?
Snälla, snälla hjälp! Gärna av någon som varit i samma sits, känner mig väldigt ledsen...
Vi bor inte ihop, jag är 18, han 19.