Suzisuze skrev 2008-03-02 17:00:57 följande:
ja, det är ju bara att boka tid hos gyn tycker jag. men har du inte fått feber eller får mer blödningar eller ont i underlivet så borde inte det vara ngn fara. Och eftersom ni ej hade kondom lär ju mannens spermier dofta oxå. Jag brukar iaf inte lukta hallon när jag har haft sex med mannen, morgonen efter känner man sig ofta lite " snuskig" och en dusch e ju alltid uppskattad. Kan vara bakteriefloran som e lite kass nu efter förloss.men njut vidare, fast bäst med kondom. Jo, lovar dig du kan bli gravid igen - även vid avslag å amning. En väninna har bara 11 månader mellan barnen.
Det var ett par dagar sedan vi hade sex.. och det är först nu det börjat lukta, surströmming! ganska vidrigt faktiskt.. åsså har jag ju den här molande värken.
fru edinge skrev 2008-03-02 17:14:59 följande:
hej jag haDE lika dant, vi ville inte vänta längre utan va på det igen tre veckor efter att storken kom, jag stank död mus ifrån slidan, oja mannen kände det me, så jag köpte lactad på apoteket, mot att få rätt ph balans igen, doften försvann på några dagar bm trodde att det berodde på det me, för hon luktade igenting nu på min efterkontroll.. vi hade inte skydd heller, hoppas lite på en bebis i rask fart, men det e kanske bara för att man fortfarande e helt salig från förra 8veckor sedan
hihi salig är verkligen rätt beskrivning av hur det känns... så härlig upplevelse!
Iaf så har jag laktacud tvål hemma.. kan det funka?