• SystraMi

Bra betalt extrajobb!

Är det ngn som har tips på extrajobb med hyfsat bra betalt? Jobbar extra på sjukhus och trivs jättebra men lönen är ju inte superhög. Har 105:-/timme inkl. semesterersättning men hade gärna haft samma lön exl. semesterersättning, om ni hänger med
    Men alla tips är välkomna! Behöver jobba lite mer

• Svar på tråden Bra betalt extrajobb!
  • plutteluddelutt

nja det är ju rätt svårt det, dom passar ju på att ge låga löner på extrajobb då du oftast är i sånnt behov av jobb... vet inte om det där gick att förstå....

• SofiaochStella

Att jobba i butik på helger ger bra betalt eftersom du får 100% ob-tillägg efter kl 12 på lördagen. Med ob:n tjänar du ca 200kr/h före skatt.

• SystraMi
    SofiaochStella skrev 2008-03-02 19:03:10 följande:
    Att jobba i butik på helger ger bra betalt eftersom du får 100% ob-tillägg efter kl 12 på lördagen. Med ob:n tjänar du ca 200kr/h före skatt.
    det kan ju vara ngt att kolla upp!
  • Lope

Om du vill ha ett bra betalt extrajobb så har jag ett jobb för dig homepartyförsäljning av mkt spännande och kanonbra produkter Är du intresserad så skicka mig ett meddelande

• mican

Hudvårdskonsult! Jag bestämmer när var hur jag vill jobba! Inga krav alls då jag är min egen! Verkligen något jag kan rekomendera, all utbildning får du genom företaget. Och jag klagar definitift inte på lönen!

♥ Min Familj Rockar! ♥
Svar på tråden Bra betalt extrajobb!