bruna flytningar av progesteron?Ändå gravid?
ja just det...jag kan ändå inte sluta hoppas förens jag verkligen blöder rejält.Någon som varit med om detta?
ja just det...jag kan ändå inte sluta hoppas förens jag verkligen blöder rejält.Någon som varit med om detta?
ingen?
Man kan blöda men trots detta är man gravid. På min IVF-klinik ska man därför alltid testa även om man får en blödning innan. Så du kan absolut fortsätta hoppas :)
tack för svaret!
jag fick bruna flytningar och sen mens....
jag visste direkt att jag va ej gravid när jag fick bruna flytningar
Men har hört at det är olika så du kan hoppas liteändå
Bruna flytningar kan vara OK. Enda gången jag har fått det var när jag verkligen var gravid, men de var väldigt svaga och försvann efter ett par dagar.
Kan glädja dig med att jag hade bruna/rosa flytningar (småblödningar) då jag plussade (startade några dagar innan BIM och höll i sig ett par veckor t o m). Graviditeten slutade dock i MA, men det hade ingenting med småblödningarna att göra enligt min läkare. Så lycka till!!
Jag hade lite bruna flytningar från bim och 5 dagar framåt. Tar progesteron och ringde su och frågade om jag skulle fortsätta. De tyckte att det inte var säkert att det var över så jag skulle fortsätta. Plussade sedan i veckan. Hoppet är det sista som överger människan heter det ju. Lycka till...
jag fick ett svagt plus dagen innan testdagen...på testdagen kom dessa bruna flytningar så jag vet inte riktigt vad jag ska tro nu...
Bruna flytningar är helt ok tidigt i graviditeten. Du kommer garanterat att märka om du får missfall för då blöder man färskt blod och mycket! LYCKA TILL TILL DEJ OCH DITT LILLA PYRE!
men alltså...nu har jag haft det så här sedan i fredags,alltså 3 dagar med sånt här.Borde det inte kommit mer nu om det är ett missfall eller kan man hålla på att få bruna flytningar i evigheter innan allt släpper??? Jag får nog ta och testa en gång till och se om plusset kommit tillbaka eller om det fortfarande är minus....vill egentligen inte testa för så länge jag inte får ett minus igen så har jag hoppet kvar och hoppet är det enda vi har att gå på just nu!