Barnvagn - Smal modell
Hej,
Vi har en extremt smal hissdörr. Den är endast 57cm bred och själva hissen är 98x71 cm.
Är det någon som vet om det finns någon modell som möjligen kan rymmas?
Tacksam för svar!
Hej,
Vi har en extremt smal hissdörr. Den är endast 57cm bred och själva hissen är 98x71 cm.
Är det någon som vet om det finns någon modell som möjligen kan rymmas?
Tacksam för svar!
Jag har en EasyWalker som jag verkligen kan rekommendera. Den har dessa mått:
Bredd ihopfälld: 62 cm
Höjd ihopfälld: 35 cm
Längd ihopfälld: 88 cm
Längd: 92 cm
Bredd: 62 cm
Höjd:80-110
Vikt: 9 kg
Vikt med liggdel: 11 kg
Detta är en trehjuling som liknar UJ (men är snyggare). Kolla mitt bildgalleri så får du se Ligger f.ö till salu på blocket.
Jag har även en Britax vigour 4 som har samma bredd. Det är en vändbar sittvagn. De är kanon bägge två.
Jag kan varmt rekomenderna Teutonia Fun!!!!!Har inte måtten som föregående,men det ska va en av de smalaste smidigaste vagnarna.Jag har den själv och är toknöjd
Sorry, jag missuppfattade... Läste inte så noga Lycka till!
Tror bugaboo kvalar in där. Vad jag har hittat är det fun och bugaboo cam som verkar vara minst...
Bugaboo är 60 cm bred och kort i chassit. Längden minsn jag inte.
Min P&T kommer in i min minihiss, det gjorde inte UJ:n så den borde vara smal.. kommer inte ihåg måtten tyvärr ..
Nä, den var 62 bred, du får nog köpa en paraply vagn Eller Bugaboo Bee kanske
Oj, vilken läskig hiss
Bugaboo Bee är 50cm lr va det 52cm bred så den kan ju funka
Jag har Teutonia Fun som ären väldigt smal o lätt vagn.
Rekommenderar den varmt!
Bugaboo Bee kanske funkar?
Teutonia fun.
Men den längden du hade vad är det räknat på.
har haft våran fun i en del väldigt små hissar.
Det går jätte bra men man får fälla upp handtaget, då blir den 1-2 dm kortare på längden.
För övrigt så är det en jätte bra vagn, är så nöjda
hade flera olika vagnar innan vi köpte fun och nu har vi haft den i över 1,5 år och nu väntar vi ett syskon och kommer att ha kvar våran vagn.