• chippo

kraftiga illamåendeattacker å frossa v39+2

hej
    som rubriken lyder har de senaste dagarna fått så kraftiga illamående å frossa ett x antal gånger på dagarna sen försvinner de
    är det någon som känner igen sig?
    är det normalt så här i slutet av grav?
    tack för svar på förhand

• Svar på tråden kraftiga illamåendeattacker å frossa v39+2
  • enilorac

Läste i någon tråd att illamående i samband med förvärkar har en hel del.... Jag har känt så de senaste dagarna och i morse kräktes jag. Men har inte frossa..... Det går ju annars ganska mycket influenser m.m nu.

Lycka till !

Kram C och C

• chippo

hej
    tack för ditt svar
    har oxå för mig det (att jag har läst det någonstans men hittar inte det nu)å på fl(va där idag pga vattenavgång men det va inte "normal" hål på hinnan el. vad det va inte vanligt vatten som gick...) så sa bm att vissa reagerar så när det börjar närma sig
    men dum som man är så frågar man ju inte mer vill ju inte verka tjatig till bm
    hoppas att det går bra för dig
    kram

• monsken87

har samma som du är i v 39+0 idag och mår illa konstant sen igår mårse då jag kräktes...frossa och allmänt trött i huvudet...har även varit helt lös i magen nu dom senaste 2 veckorna och som under natten har jag blivit hård i magen..stenhård...har även ätit som en stucken gris nu under förra veckan men nu känner jag knappt nån hunger alls...

öm i magen och tryck neråt..så får se hur detta slutar:)

Svar på tråden kraftiga illamåendeattacker å frossa v39+2