• Saramalia

Någon i vecka 14? stor / liten mage?

m in mage är enorm, 13.4.....
    hur är det för er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 01:49
    Jag är inte så stor på morgonen, men på kvällen syns det jätte tydligt!

• Svar på tråden Någon i vecka 14? stor / liten mage?
  • selvira

min mage borjar synas lite nu - den ar verkligen inte enorm. v 14+0 jag langtar tills den syns mer!

• skog å jag

Jag är i vecka 13 å ser ut att vara i v 20... många tror att det är två.... vet inte vad jag ska tro...

• Mavros

Är i v 15, syns INGET ännu med kläderna på. Kan bli lite svullen på kvällarna, med det är allt. Längtar efter magen

BF 29 aug 2008
  • triss i lycka

Jag är i v14 och min mage har precis börjat synas! Förut har den mest varit "uppsvälld" men nu känner jag "bäbismagen" väl (särskilt när jag ligger ner) och har molande växtvärk hela tiden... så jag tror verkligen magen växer massor nu! Har mycket "extralager" på magen, så än så länge ser jag nog mest tjock ut bara... men SNART så ;)

• AnLi05

Hej! Är i v 14, 13+4, och min mage är mycket större denna gång (är min andra grav). Ser ut som i v20 med första, och när kvällssvullnaden kommer ser det ut som om jag vore i v25...
    Det är ju tur att det är så fördelaktigt mode just nu...

• Chai Latte

går in i vecka 14 idag... o min mage har börjat växa liiite, nu börjar det komma men det e ju ingen mer än jag som kan se det haha... har dock inte gått upp ett kilo ännu.

• Knoppen79

Jag är i v 14 och det var MÅNGA veckor sedan magen gick att dölja. Detta är min andra grav och jag blev stor tidigt i första graviditeten också. Men nu är det ännu större. Jag har bilder från första i galleriet och ser väl ut nu som jag gjorde då i v 20-22. Men ännu inga + kilon och tur är väl det för dem hade jag sedan innan...

• wholelottarosie

Har bild på magen i mitt galleri från v 14, på kvällen och precis när man vaknar så var magen dock större, och den bilden är tagen på eftermiddagen, då min mage var som "naturligast", det vill säga inte helt uppsvullen.

• Jenna82
    Är i vecka 26 nu, men har bilder i mitt galleri på magen från start..finns alltså bild i vecka 14 då också.
    Blev stor rätt fort denna gång och förra gången..men magen va väl uttänjd, hihi.
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Bebis i magen 080613 ♥ ¸.?°´¯)
  • Akan

Jag är i vecka 14 och magen börjar precis synas lite, men om man inte vet att jag är med barn så ser det nog bara ut som att jag är lite tjock över magen. Fast den putar lite "för högt" för att det ska vara bara "magfetma".

Längtar efter en riktig mage!

• Veronika78

Hejsan

Härligt med fler som jag haha!!
    Jag är i v 14+1
    Mina vänner säger att nu så kan du inte dölja det längre... har en dotter som fyller 5 till sommaren....
    MÄrker att dem flesta känner mer på kvällen...likadant här då känns det som om man vore mycket längre gången... Blev mycket mage tidigt förra gången oxå!!
    Lycka till alla där ute.....
    Kram

• Raven80

Är i vecka 12 och det ser oxå ut som om jag är i vecka 20......min svärmor tror att det är 2 i magen ,men det trodde hon förra gången oxå ( va rätt stor då med ,men inte så här tidigt)

Men ha ju hört att andra graviditeten syns fortare.

• gottelisa

är i v13 och det börjar puta lite under naveln nu. Magen är ju stor (tyvärr är det inte bebisen ). Hoppas på att få lite mage snart iaf.

• prayer

Jag har foton från v 5 till 20 (där jag e nu ) ligger under grav kalendern!!

päronsplitt e sååå läckert
  • I have a kid

trodde jag var i vecka 18+2 men var i vecka 15 visade sig idag på ul har stor mage redan

• Inki79

Jag är i vecka 14 och har gömt magen under en tjock kofta i ca. 2-3 veckor nu, det är tur jag inte jobbar på kvällen för då är den väldigt uppblåst och jag ser riktigt gravid ut! När jag ligger ner på rygg syns det knappt något alls men direkt jag ställer mig upp har jag en mage, även på morgonen!

• Spartacus

kika in under min graviditet under vecka 14 så får du en hint om hur det var för mig

Svar på tråden Någon i vecka 14? stor / liten mage?