• Anonym (golddigger)

Vill träffa en rik man!

Sedan jag var liten flicka har jag drömt om att vara hemmafru. Att ha ett hus fullt av barn och ett hushåll att sköta om med allt vad det innebär. Jag är väldigt traditionell av mig och vill verkligen leva det livet. Det handlar inte om att jag är lat och inte vill jobba som somliga verkar tro. Jag är utbildad till socionom och har faktiskt ett arbete, men känner att det är så fel det bara kan vara. Problemet är bara att hitta en man som jag verkligen trivs med oh som jag kan älska. Det vore ju enklare om jag kunde nöja mig med det, men jag vill ju att han delar mina värderingar och sedan är det viktigt att han tjänar så pass bra att han faktiskt klarar en stor familj ekonomiskt. jag vill inte ha någon mångmiljonär, även om jag inte skull tacka nej till det. Viktigt är ju dock att pengarna räcker till. Var sjutton kan man börja leta efter en sådan man?

• Svar på tråden Vill träffa en rik man!
  • yumaa

leta upp en oljeshejkh... de rikaste finns väl i Abu Dhabi eller Dubai... Slipper man ju tänka på pengar...

hehee

• Anonym

Usch, det är bara en dröm. Rika är ingenting att ha. Har levt det livet, usch och fy. De är övermodiga och ytliga. De flesta i Sverige är nyrika och därför ganska mkt "näsan upp i vädret" typer. Du, för dem, är utbytbar. De är rika och lever på lust och lättja. Vad faan, gå på djupet hellre än yta om du värdesätter digsjälv.

Dock INGET ont i att vara hemmafru/hemmamamma, men gå inte på någons snygga bil och pengar!!!

• Anonym

Om du vill att han ska dela dina värderingar blir det svårt...

Du sätter samvaro med familj och barn högt på prioriteringslistan. Barnen ska växa upp HEMMA och du vill umgås med dem och se dem utvecklas och du vill rå om ditt hem. Göra hemmamiljön mysig trevlig och skapa ett hus fullt av kärlek (och hembakta bullar )

En man med samma värderingar lär knappast njuta av att var borta hela dagarna och jobba heltid för att försörja dig...

• Anonym