• Simben

eskas napp happy?

Hej!

undrar bara om nån testat denna napp till en nyfödd??
    Såg i affären att eska hade kommit med nån ny? som jag tror hette happy men det stod inget på den vilken ålder den skulle användas till. Nån som vet om en nyfödd kan använda den eller är den för stor till dom?
    Och är den bra?

Nån som vet vilken jag menar?

Den vanliga eska vill jag inte ha då storasyster använder den och det kan bli problematiskt sen när dom båda har samma storlek.

Sen vill min lilla tjej inte ta napp och undrar då om det kan gå bättre med större napp än en liten? Och om det är nån som har tips på hur jag kan få henne att ta napp och vilken napp använder ni?

har provat NUK och Bambino den med rund sugdel och nej hon vill inte..hon vill använda mig som napp och det funkar inte då hon är ett spybarn oxå. Blir ju ännu mer att spy om hon ska sitta fast vid mig hela tiden.

Vill verkligen veta vad andra har för napp till sina små och hur ni fick dom att ta den??

Tack på förhand!

• Svar på tråden eskas napp happy?
  • Majan78

Esska Happy har bara stora storlekar vad jag har sett, använder dem till min 1-åring och tycker de är super. Den första napp vi använde var Esska mini, och den tog han direkt. Mam Mini Ulti 0-6 mån har också funkat bra, min son var inte så kinkig med vilken sort det var. Har kört bara med siliconnappar.

• Allt går fort

vi körde lundmyrs nappar när hon var nyfödd ända napparna hon tog fram tills hon var 4 månader

Svar på tråden eskas napp happy?