• idisb

riktnummer 0462 vart?

bara ringer o lägger på men hann inte få med hela nummret

• Svar på tråden riktnummer 0462 vart?
  • Jenny S

046 är Lundområdet.
    Att det sen börjar på en 2:a tyder på att det är ett Staffanstorpsnummer.

Kasta inte pil i gummibåt.
  • Jenny S

Jag måste korrigera mig....

Lund har också nr som börjar på 2 nu.
    De lade till en tvåa framför alla nr som började på 11 isamband med att 112 infördes.

Så: Lund eller Staffanstorp.

Kasta inte pil i gummibåt.
  • idisb

okej tack för hjälpen! hoppas dom inte ringer mer eller slutar lägga på

• trollprinsessan
    idisb skrev 2008-03-03 15:34:28 följande:
    okej tack för hjälpen! hoppas dom inte ringer mer eller slutar lägga på
    har du hela numret?

isf ring upp dem istället ... och be dem lägga av... om inte annat så hota med att polisanmäla... sånt brukar ta skruv...
  • idisb

ja ska aboslut kolla upp det om dom ringer i gen, våran hemtele får inte alltid med hela nummret tyvärr

• Jiie

046-2 kan du ha i hela området där man kan ha 046...

Alex kanske blir en Felix
  • Tirem

Kan inte säga med hundra procent säkerhet men jag tror det är ett ett företag som säljer tidningen Vi Föräldrar som ringer upp dig hela tiden... De har trakaserat mig tidigare och jag har för mig att deras telefonnummer började med 0462...

Anledningen till att de inte finns någon i telefonen när du svarar är för att det är en dator som ringer upp och de som ska vara i andra ändan av linjen var för långsamma med den förra kunden och därför inte hinner ta ditt samtal...

Hoppas det inte blev för invecklat

• idisb

det kan ju faktiskt vara go boken, varit med där förr, är med i vi föräldra men dom kanske vill något. vi ha ju nixat telefonen men vissa kanske kommer igenom?

• SystemRestore
    idisb skrev 2008-03-03 16:24:32 följande:
    det kan ju faktiskt vara go boken, varit med där förr, är med i vi föräldra men dom kanske vill något. vi ha ju nixat telefonen men vissa kanske kommer igenom?
    ja nix spärrar dom ju inte fysiskt liksom, och där du varit kund de får ringa dig igen.
Svar på tråden riktnummer 0462 vart?