Kan du dricka vatten (ur glas, inte flaska) som är mer än ett dygn gammalt?
Urkk, jag HATAR vatten som har stått orört i mer än ett dygn! Det smakar ju DAMM!
Urkk, jag HATAR vatten som har stått orört i mer än ett dygn! Det smakar ju DAMM!
Det går hur bra som helst
Bläää, råkade göra det en gång och höll på att spy. Smakade damm och konsistenen var jättekonstig, svårt att beskriva men det kändes som slemmigt på något sätt. Det gör jag aldrig om!
Nej fy... Vet inte just om det smakar damm, har inte smakat. Jag har massa vatten i kran. Jag kan dricka om jag har hällt upp på kvällen och är törstig under natten, men jag har helst flaska till det.
Ja, men helst inte. Typ enda gången jag dricker vatten som stått är om jag har ett glas vid sängen och vaknar mitt i natten och är törstig - då pallar inte jag att kliva upp för att byta vatten.
nej usch.. Det är inte nyttigt heller!! Kan tom vara farligt.
Oj valde går finfint men det skulle det inte vara. Dricker inte gammalt vatten. Däremot kan jag använda ett vattenglas i 2-3 dagar.
nej hatar vatten som har stått ute. mås te ha ISKALLT vatten så nä urrk
Eftersom jag inte klarar iskallt vatten så går det hur bra som helst att dricka vatten som har stått. Det är bara att svälja
varför skulle jag göra det?
*urk*
Visst KAN jag dricka vatten som stått i ett glas mer än ett dygn men har jag ett val så VÄLJER jag att inte göra det.