• Norea

betalningspåminnelse till stayfriends??

jag har varit guldmedlem i stayfriends men vet inte om jag ska fortsätta betala. har fått flera påminnelser att det är dags att betala kommande års avgift. idag kom ett mail där det står att de lämnar över ärendet till inkassobyrån om jag inte betalt om sju dagar.

Men hallå! ska det vara så här? Kan man inte avsluta sitt medlemskap genom att bara inte betala???
    nån som fått samma mail?

• Svar på tråden betalningspåminnelse till stayfriends??
  • LHUF

tror du måste säga upp medlemsskapet. det borde ju stå på deras hemsida

• sakoline

Ta inget för givet, hör av dig.

• LHUF

så här står det om betalning:

Hur ofta måste jag betala?Du betalar ditt Guldmedlemskap ett år i förväg. Efter ett år förlängs ditt Guldmedlemskap automatiskt för ett år till ett förmånspris. Om du inte vill förlänga ditt Guldmedlemskap automatiskt kan du alltid ändra dina inställningar under menyvalet Guldmedlemskap - Kontobesked. Om du har deaktiverat automatiska förlängningen omvandlas ditt medlemskap vid utgången av året automatiskt till ett kostnadsfritt Basmedlemskap. Du behöver då inte uppsäga ditt medlemskap.
  • snappi81
    Hur kan jag radera mig från StayFriends?För att radera ditt medlemskap använder du följande länk. Om du endast vill radera viss information får du först också viktig information om hur du då skall gå tillväga. Naturligtvis hoppas vi att du är nöjd med det som vi har att erbjuda här på StayFriends. Har du synpunkter och kritik är vi mycket tacksamma om du berättar det för oss.

Gå ur StayFriends
  • Chockocola

A men fy fan va störande, fick ett likadand mail idag=(((( tycker endå det ska räcka att inte betala så är man bara inte med längre, Diktatur stilKräks

• Vill inte ha barn

Det är just därför som man ska läsa villkoren noga när man registrerar sig någonstans.

• SoStylish

Blir nästan lite full i skratt när jag läser att ni tycker att det borde räcka med att inte betala så är man av med det. Resonerar ni så angående alla era räkningar?

• Chockocola

Gick med, kostade ingenting, men ville gärna kunna skicka meddelanden och se bilder, det var därför jag betalade. Om man sen inte går in på stayfriends längre då vill jag inte skicka medelanden eller se bilder heller,

då anser jag att det ska räcka att inte betala. Det är ju frivilligt att gå med. går ju inte riktigt att jämföra med en el räkning.

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att man fick betala sig ur. Undra om det blir så på facebook oxå....

• SoStylish

Det står klart och tydligt i användarvillkoren hur tjänsten fungerar så jag förstår inte riktigt vad du gnäller om. Du borde vara sur på dig själv och inte på StayFriends. Det är ju bara att säga upp tjänsten om du inte vill ha den så behöver du ju inte betala för nästa period.

Svar på tråden betalningspåminnelse till stayfriends??