När brukar ett barn vara i kiss & bajsåldern?
Ja?
Ja?
min son är 3 och han är extrem!! Jag fyller snart 29 och jag är också extrem!
Både min fyraåring och 2½-åringen snackar kiss och bajs hela dagarna... 9-åringen hänger gärna på och flabbar han med!
Min 3 åring pratar inte alls mycket om bajs eller kiss så för oss har det inte börjat än iallafall.
Och pratar han om det så är det mer allvarligt liksom.
Min var där för något år sedan; när han var runt 3½. Höll i sig några månader och sedan var det bra. Han är fortfarande oerhört fascinerad av hur långa bajsar han kan lägga men nu är det mer på "normal" fascinationsnivå.
Vet inte, men min 2åring har just börjat säga "mamma luktar bajs!" och sen asgarva
min 3 åring använder ordet bajskorv oftare än oftast , 6,5åringen hänger glatt på och mamman och pappan fnissar rätt bra åt alla "fispruttar" och "pruttkorvar" här hemma, det går helt enkelt inte att låta bli...
Min brorsdotter som är 3 1/2 brukar avsluta var och varannan mening med BAJS! Mycket underhålande för oss som inte träffar henne så ofta
Ahh, det verkar ju som kiss & bajsåldern är runt 3 år då. Jag hade fått för mej att det kom lite senare.
Min son som fyller 3 i juni skrattar nämligen hysteriskt åt sej själv när han säjer saker som "Jag ska äta bajset" och "bajs är gott!"
haha ja jag undrar varför barn säger så?!? Min säger till alla: hej Bajsplutten! Eller pruttbajsen, bajskudden osv osv..