• FridaE

När brukar ett barn vara i kiss & bajsåldern?

Ja?

• Svar på tråden När brukar ett barn vara i kiss & bajsåldern?
  • Me o Mike

min son är 3 och han är extrem!! Jag fyller snart 29 och jag är också extrem!

• Shannara

Både min fyraåring och 2½-åringen snackar kiss och bajs hela dagarna... 9-åringen hänger gärna på och flabbar han med!

♡Jag har världens fem goaste trollungar!♡
  • mludvigs

Min 3 åring pratar inte alls mycket om bajs eller kiss så för oss har det inte börjat än iallafall.
    Och pratar han om det så är det mer allvarligt liksom.

• Maggis

Min var där för något år sedan; när han var runt 3½. Höll i sig några månader och sedan var det bra. Han är fortfarande oerhört fascinerad av hur långa bajsar han kan lägga men nu är det mer på "normal" fascinationsnivå.

//Maggis
  • doriah

Vet inte, men min 2åring har just börjat säga "mamma luktar bajs!" och sen asgarvaCool

Fia ღ Elsa
  • Norpan81

min 3 åring använder ordet bajskorv oftare än oftast , 6,5åringen hänger glatt på och mamman och pappan fnissar rätt bra åt alla "fispruttar" och "pruttkorvar" här hemma, det går helt enkelt inte att låta bli...

• memle

Min brorsdotter som är 3 1/2 brukar avsluta var och varannan mening med BAJS! Mycket underhålande för oss som inte träffar henne så ofta

• FridaE

Ahh, det verkar ju som kiss & bajsåldern är runt 3 år då. Jag hade fått för mej att det kom lite senare.

Min son som fyller 3 i juni skrattar nämligen hysteriskt åt sej själv när han säjer saker som "Jag ska äta bajset" och "bajs är gott!"

• Me o Mike

haha ja jag undrar varför barn säger så?!? Min säger till alla: hej Bajsplutten! Eller pruttbajsen, bajskudden osv osv..

FridaE skrev 2008-03-03 23:24:41 följande:
    Ahh, det verkar ju som kiss & bajsåldern är runt 3 år då. Jag hade fått för mej att det kom lite senare. Min son som fyller 3 i juni skrattar nämligen hysteriskt åt sej själv när han säjer saker som "Jag ska äta bajset" och "bajs är gott!"
Svar på tråden När brukar ett barn vara i kiss & bajsåldern?