• FamLilja

Vara/känna sig sjuk strax innan förlossningen?

har hört några olika mammor som berättar att dagarna innan att de kännde sig sjuka, typ feber, förkylning... är de fler som varit med om det?

• Svar på tråden Vara/känna sig sjuk strax innan förlossningen?
  • Lussekatten87

jag var dunderförkyld när vattnet gick,men det berodde ju inte på förlosssningen....

~.::*GABRIEL 9/1-08 *::.~
  • 242

det hade vart skönt om d va så,för ja fattar inte va som är fel på mig...
    haft huvudvärk,kännt mig kallsvettig omvartannat jätte varm och haft ett konstigt illamående de senaste dagarna.känner mig inte förkyld.va hos bm idag å kolla urin + blodtryck men d va inge knas me det iaf...

bm sa då att d kanske va på g,att man kan känna sig lite "konstig" som att man inte kan sätta fingret på vad det är...

hoppas d e så å att vattnet går snart!

(v.37+0 enligt ul, v.38+3 enligt sistamens)

• Littlefoot

Det enda jag har hört är att många blir risiga i kistan innan förlossningen sätter igång...

Whoever said money couldn't buy happiness didn't know where to shop!
  • AnnaEster

Jag känner mig himla ullamående och yr idag, så jag hoppas verkligen det är tecken på att förlossningen är nära!

• år78

har kännt mig kallsvettig och trött hängig i 2 dar nu
    massa förvärkar och samandragningar

• skabara

Jag var sån med båda mina, det var som att jag hade influensan sen försvann det och förlossningen starta sen kom det tillbaka men varade bara någon dag.

• år78
    skabara skrev 2008-03-04 17:38:30 följande:
    Jag var sån med båda mina, det var som att jag hade influensan sen försvann det och förlossningen starta sen kom det tillbaka men varade bara någon dag.
    okej hur  länge va du så innan det drog i gång?
    va du typ kallsvettig? va det hela dagarna?
  • skabara

En halv dag ca 12 timmar sen kändes det som man var frisk och det var då det satte igång, jätte konstigt. Hoppas jag slipper denna gång men räknar inte med det. Håller tummarna för dig

• år78
    skabara skrev 2008-03-04 17:52:42 följande:
    En halv dag ca 12 timmar sen kändes det som man var frisk och det var då det satte igång, jätte konstigt. Hoppas jag slipper denna gång men räknar inte med det. Håller tummarna för dig
    okej tack
  • hearts

jag med, sover jätte dåligt på nätterna (mest dom inatt) yr igår lite små illamående, och idag känner jag mig febrig och röd mossig i ansiktet. är i v.37 magen blir som stenhård ibland, men har verkligen inte sådär ont som många beskriver?!

• Galenskap

var väldigt förkyld med första barnet vid förlossningen men inte med andra

• Dee Why

Jag känner mig också matt i kroppen, lite som influensa känsla. Vaknade x flera i natt med förvärkar som menssmärta som går ut i ryggen. Trodde det var på g, men det gav med sig... Är i v 37. Mår lite små illa och känner av en molande mensvärk just nu. Får se om förvärkarna sätter igång igen. Men tydligen kan det pågå i några veckor.

• jennychristina79

Jag kände mig sjuk på dagen innan mina värkar satte igång. Hängig, huvudvärk, febrig och SÅ trött.
    Började på förmiddagen och kl 01 på natten så satte verkarna igång, 16.02 är sonen född med urakut snitt.

Svar på tråden Vara/känna sig sjuk strax innan förlossningen?