• Maddeliix

helt sjuk fråga men är det farligt att få sperma i ögat?

Jag och en tjejkompis kom in på det samtalsämnet.
    jag tror det inte men hon har läst att det är farligt säger hon..

• Svar på tråden helt sjuk fråga men är det farligt att få sperma i ögat?
  • Mickis74

Det har jag svårt att tro....

• Häxan Jia
    Maddeliix skrev 2008-03-04 22:05:30 följande:
    Jag och en tjejkompis kom in på det samtalsämnet.jag tror det inte men hon har läst att det är farligt säger hon..
    Knappast, de är ju inge gift direkt! Dock så svider det och ögat kan bli rött och svullet...Har jag hört...
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • MiamiVice THE Slyna

Det kan ju svida rätt bra att få sperma i ögonen..men om det är farligt? Näe det tror jag inte..
    Kanske nån annan som vet?

Ex Animo..
  • Valkyriah

Det som inte är farligt att svälja kan väl inte vara farligt att få i ögat??

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Erika med k

det kommer ju från kroppen så det kan väl inte vara farligt...?

• MiamiVice THE Slyna
    Häxan Jia skrev 2008-03-04 22:09:21 följande:
    Knappast, de är ju inge gift direkt! Dock så svider det och ögat kan bli rött och svullet...Har jag hört...
    "Har jag hört"...hm..
  • Sosserator08

Farligt?
    Näe, min fru är det ingen fara med

• W W

beror ju på vad som menas med farligt.. är han inte frisk så kan man ju åka på någon otrevlig könssjukdom i ögat..

o sen är det inte skönt o man blir röd o ser förjäklig ut *talar av egen erfarenhet*

• Anonym

haha "har jag hört".. ;)..
    nä man blir ju lite osäker för man han väl själv råkat fått det nångång i sina dagar och nu påstår hon att det är farligt ;)

• Häxan Jia
    MiamiVice skrev 2008-03-04 22:13:16 följande:
    "Har jag hört"...hm..
    ha ha..  tro de eller ej men den karln som tänkt spruta mig i nyllet blir avlivad på plats! Om ja inte får förbannat bra betalt! Allt har sitt pris...
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • MiamiVice THE Slyna
    Häxan Jia skrev 2008-03-04 22:18:26 följande:
    ha ha..  tro de eller ej men den karln som tänkt spruta mig i nyllet blir avlivad på plats! Om ja inte får förbannat bra betalt! Allt har sitt pris...
  • Anonym (*)

Det är inte farligt så länge du inte har ett sår i ögat, eller han har en könssjukdom.
    Men det kan svullna eller bli rött om man är lite känslig.

• Don38

har hört att om det är från en gråval då kan man drunkna annars är det nog ofarligt

• W W
    Don38 skrev 2008-03-04 22:40:04 följande:
    har hört att om det är från en gråval då kan man drunkna annars är det nog ofarligt
Svar på tråden helt sjuk fråga men är det farligt att få sperma i ögat?