• Juppepuppe

Bra shoppingsidor som har fraktfritt!

Hej!

Jag tänkte att vi kunde samla alla shoppingsidor på nätet som har fraktfritt! Jag gillar själv att se från början vad det kommer att kosta.

www.1klass.se (minsta köpgräns 200
    www.netglitz.se

• Svar på tråden Bra shoppingsidor som har fraktfritt!
  • SVejsan

Kolla gärna omdömmen också på tex CINT eller Prisjakt/pricerunner...
    "Riktig" Faktura är alltid att föredra ...

Andra Tips:
    Handla på etablerade sidor. Kolla att url-adressen stämmer genom att högerklicka på sidan - egenskaper - url.

Leta efter ett litet hänglås i nederkanten av webbläsaren. Finns den där är det förmodligen säkert. Du kan också klicka på hänglåset för att kolla om certifikatet är OK.

Se alltid till att ha brandvägg och virusskydd uppdaterade.

Handla gärna med kreditkort som du får faktura på, istället för bankkort direktanslutet till ditt konto. Med en faktura kan du bestrida köpet i efterhand."

• viwwi

Den här butiken har fraktfritt på alla köp, då är det ändå reapriser just nu!
    Ullkädesbutik för barn och vuxna.

www.bergensull.se

• Hellestjärna

www.kloktochkul.se har fraktfritt på order över 500 kr.
    De säljer rättvisemärkta leksaker, vet det eftersom jag beställde nyss!

• Lisa Loop

Jag har beställt min Ju-ju-be skötväska Be Small från www.mylittlestar.se och jag blev så nöjd så jag beställde en liten supersmart kombinerad väska/plånbok också, Be Mine. Frakfritt på alla köp.

• Amathea

www.sveali.se
    tycker jag har mycke fina saker!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • stompanr1

Varför så viktigt att det ska vara fraktfritt?!
    Någon stans måste ju företaget ta in kostnaden för frakten, kan det kanske vara så att de som har "fraktfritt" då tar ut ett högre pris på varje vara? Om du då köper flera saker blir då den dolda "fraktavgiften" större än om det tex hade varit en fast fraktkostnad på allt du köper.

Jag vet inte svaret men tanken har slagit mig ......

• Juppepuppe

stompanr1: Jo, så kan det säkert vara, men jag tycker att det är bekvämt att direkt kunna se vad det kostar!

• liv10

fast fraktkostnad - då vet man ju oxå innan exakt vad det kostar.
    jag tror det är såsom stompanr1 säger faktiskt.

• stompanr1

Tack liv10, precis så menar jag ! Ska starta en tråd angående detta. Det ska bli intressant att veta hur folk tycker och tänker.

Svar på tråden Bra shoppingsidor som har fraktfritt!