ångmopp från jula?
någon som har en sådan och hur funkar den för er?
någon som har en sådan och hur funkar den för er?
Åh, jag tror att det är en sån som min man köpte.
Minns inte vad den hette men den är kanon!!
Vi moppar golv, tvättar fönster och en massa annat.
Och det allra bästa...det är lite annorlunda så nu vill min man göra det så jag slipper!
Fast när jag tänker efter, vår ser mer ut som en lite dammsugare än en mopp...
Men hur som helt kan jag varmt rekommendera en sån!
vet vad du menar tror jag...
va den köpt på jula?
man har ju liten så man vill ju ha det hygieniskt..
är det en sådan här du menar?
www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp
Nu fick jag bara upp huvudsidan...
Gå in på hushåll och kroppsvård, städning, ångtvättar och sen har vi den som nu tydligen kostar 599, köpte den för typ 250 kronor.
oj det var billigt
Ja, de hade nån rea i höstas när vi var i Stockholm. Men jag hade gärna betalat fullpris för den....den är kanon!
ska nog försöka få råd att köpa en sådan..
kan man städa 20 min som det står eller längre?
blir det mycket vatten kvar på golvet?
Nu har jag inte kört den så mycket, mest min man men han klarar köket och hallen (vi har klinkergolv i båda rummen) och det blir kanonrent, även i skarvarna plus att kanske får med nåt fönster...(om det inte varit görskitigt vill säga...)
Han torkar efter lite (med en vanlig kökshandduk som räcker till båda rummen) men mest för att dottern inte ska kladda eller halka. Hade det bara varit vi två så hade han låtit det vara, så lite efter blir det.
låter ju kanon ju..
vi har dock plastmatta överallt förutom sovrummet där det är lackat trägolv.
Ja, då borde ju den räcka längre än vad den gör för oss..vi har ju typ 100 000 skarvar att gå igenom
japp jag skulle tro det..
min man tycker nog dock att det är slöseri med pengar men det är ju inte han som ska städa...
Köp den ska du se vad som händer...det är ju en pryl som går på el och är lite "pillig"...det kan få vilken man som helst att "råka" ta över städningen...
ja vem vet...
puffar
någon mer
någon?