• Bong

Var kan jag beställa "personliga" barnböcker?

Jag vet att det finns en sida som säljer böcker som handlar om barnet som ska få den, men kan inte komma på vad sidan heter...

Det är vanliga sagoböcker, men vid beställningen fyller man i barnets namn, hemstad och ev. kompisar, så att h*n blir huvudperson i sin egen bok.

Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Var kan jag beställa "personliga" barnböcker?
  • mian7373

Jag har köpt till min dotter när hon var mindre. Ska gå och titta vad företaget hette...

• nalleq

www.favoritboken.com/ Har fina böcker där både ditt barn och några nära och kära kan vara med i boken. Har köpt flera och gett bort i julklapp, Väldigt uppskattat.

• KJH82
    Bong skrev 2008-03-05 20:44:43 följande:
    Jag vet att det finns en sida som säljer böcker som handlar om barnet som ska få den, men kan inte komma på vad sidan heter...

Det är vanliga sagoböcker, men vid beställningen fyller man i barnets namn, hemstad och ev. kompisar, så att h*n blir huvudperson i sin egen bok.

Någon som kan hjälpa mig?
    Hej, jag har handlat av www.bokenommig.se. Bra service och en mycket fin bok. Tror de har böcker som inte andra har också. Bra var det i alla fall ska beställa snart igen. Lycka till!
Svar på tråden Var kan jag beställa "personliga" barnböcker?