• Vivvi

Medium i Västra Götaland?

Nån som känner till någon? Helst runt Götene/Skövde/Lidköping-trakten. Ska dit snart och tänkte boka in en sittning.

• Svar på tråden Medium i Västra Götaland?
  • Johan

Annica Gustavsson Hellkvist, Lidköping; http://hem.passagen.se/annicagustavsson.medium/

Sen har vi Marlene också i Lidköping, men skicka ett PM om du vill ha hennes nummer. Och samma sak med Maria i Götene. Jag kan rekommendera dem alla tre. Både Marlene och Maria är certifierade av just Annica som jag tipsade om först. Lycka till

Vad har du lärt dig idag?
  • ImLost

britt tengeryd i skövde tycker jag är bra !

Maria som det tipsade om var jag på en storseans innan hon var "klar" ...hon var la sådär då men det kan ju ha ändrats.

Lev HÄR och NU !
  • Johan

Britt verkar vara en trevlig människa, men hon jobbar tyvärr inte så mycket med bevis om vem från andevärlden som det är hon har kontakt med. Och det tycker jag är viktigt när jag går till ett medium och när jag själv tränar.

• ImLost
    Johan skrev 2008-03-08 16:20:34 följande:
    Britt verkar vara en trevlig människa, men hon jobbar tyvärr inte så mycket med bevis om vem från andevärlden som det är hon har kontakt med. Och det tycker jag är viktigt när jag går till ett medium och när jag själv tränar.
    fast hellre att man inte vet vem ifrån det är men märker att det är till dig själv, än att mediumet jobbar för att man ska veta vem det är man står nollställd istäkket :) !

har varit på seans med annica flera ggr också men var ka så där nöjd..dock var det ett par år sen sist och alla tar väl sig med träning ?
    Lev HÄR och NU !
  • Johan
    ImLost skrev 2008-03-08 16:31:48 följande:
    fast hellre att man inte vet vem ifrån det är men märker att det är till dig själv, än att mediumet jobbar för att man ska veta vem det är man står nollställd istäkket :) ! har varit på seans med annica flera ggr också men var ka så där nöjd..dock var det ett par år sen sist och alla tar väl sig med träning ?
    Det är naturligtvis upp till var och en vad man föredrar och det är ju tur att det finns olika medium att gå till då. Och om du gillar Britts sätt att jobba kan jag förstå om du inte gillar Annica lika mycket eftersom de jobbar på väldigt olika sätt.

För mig personligen så tycker jag att det är ganska meningslöst att få tips och råd av någon om man inte vet vem det är, då kan man lika gärna fråga slumpvis person på stan eller ställa en fråga här på FL känner jag. Men det beror ju såklart vad man är ute efter när man går till ett medium.
  • Vivvi
    Johan skrev 2008-03-07 07:06:08 följande:
    Annica Gustavsson Hellkvist, Lidköping; hem.passagen.se/annicagustavsson.medium/Sen har vi Marlene också i Lidköping, men skicka ett PM om du vill ha hennes nummer. Och samma sak med Maria i Götene. Jag kan rekommendera dem alla tre. Både Marlene och Maria är certifierade av just Annica som jag tipsade om först. Lycka till
    Tack för tipset! Nu har jag bokat in en timme med Annica Gustavsson - ska bli jättespännande! Tack!
  • Johan

Kul Vivvi.
    Hälsa från mig och skriv gärna och berätta om hur det gick

• Dudden

Ska på sittning med Britt Tengeryd i april! Har aldrig varit på något sådant förut så det ska bli jättespännande!

• ImLost
    Dudden skrev 2008-03-13 16:12:18 följande:
    Ska på sittning med Britt Tengeryd i april! Har aldrig varit på något sådant förut så det ska bli jättespännande!
    vda kul :) berätta vad du tyckte sen ;)
    Lev HÄR och NU !
Svar på tråden Medium i Västra Götaland?