Medium i Västra Götaland?
Nån som känner till någon? Helst runt Götene/Skövde/Lidköping-trakten. Ska dit snart och tänkte boka in en sittning.
Nån som känner till någon? Helst runt Götene/Skövde/Lidköping-trakten. Ska dit snart och tänkte boka in en sittning.
Annica Gustavsson Hellkvist, Lidköping; http://hem.passagen.se/annicagustavsson.medium/
Sen har vi Marlene också i Lidköping, men skicka ett PM om du vill ha hennes nummer. Och samma sak med Maria i Götene. Jag kan rekommendera dem alla tre. Både Marlene och Maria är certifierade av just Annica som jag tipsade om först. Lycka till
britt tengeryd i skövde tycker jag är bra !
Maria som det tipsade om var jag på en storseans innan hon var "klar" ...hon var la sådär då men det kan ju ha ändrats.
Britt verkar vara en trevlig människa, men hon jobbar tyvärr inte så mycket med bevis om vem från andevärlden som det är hon har kontakt med. Och det tycker jag är viktigt när jag går till ett medium och när jag själv tränar.
Kul Vivvi.
Hälsa från mig och skriv gärna och berätta om hur det gick
Ska på sittning med Britt Tengeryd i april! Har aldrig varit på något sådant förut så det ska bli jättespännande!