• Anonym (Älska mig)

kan någon älska mig med fettvalkar och celluliter? :-D

Är singel och tittade mig i spegeln nu ikväll. Det som tittade tillbaka var en kropp med lite fettvalkar och celluliter på låren. Inte en syn jag ville ha, jag är i förnekelse tror jag
    kan verkligen en kille älska mig med min operfekta kropp, suck, kanske därför man fortfarande är singel?

• Svar på tråden kan någon älska mig med fettvalkar och celluliter? :-D
  • Lost in universe

Klart en kille kan älska dig trots dina fettvalkar och celluliter.

• Anonym (Älska mig)

Lost in universe skrev 2008-03-05 23:03:04 följande:

Klart en kille kan älska dig trots dina fettvalkar och celluliter.
    åh, gulligt av dig
  • La Lola

Såklart!!!
    Alla är inte ytliga o endast går efter utseende.

O du, glöm inte bort att älska dig själv oxå!

//Gordon Ramsay är min idol
  • Anonym (Älska mig)

La Lola skrev 2008-03-05 23:04:21 följande:

Såklart!!!Alla är inte ytliga o endast går efter utseende. O du, glöm inte bort att älska dig själv oxå!
    Sanna kloka ord Lola
    Man måste ju älska sig själv för att någon ska kunna älska en ju!
  • Anonym (chubby)

Jag har lite daller och celluliter men min snälla och snygge pojkvän älskar mig ändå.

• La Lola
    La Lola skrev 2008-03-05 23:04:21 följande:
    Såklart!!!Alla är inte ytliga o endast går efter utseende. O du, glöm inte bort att älska dig själv oxå!
    Jag måste utveckla mitt svar.

Alla faller inte för tjejer som ser ut som modeller.
    Precis som alla tjejer inte faller för killar med vältränade kroppar med muskler.
  • jenni84

självklart.....annars hade jag fortfarande varit singel,du är du och det kan ingen annan än du ändra på.....så passar det inte för dom grabbsen så är dom inget att ha!! mr right för dig kommer och han är värd att vänta på...kram på dig

• La Lola
    Anonym (Älska mig) skrev 2008-03-05 23:06:10 följande:
    La Lola skrev 2008-03-05 23:04:21 följande:Sanna kloka ord Lola Man måste ju älska sig själv för att någon ska kunna älska en ju!
    Exakt!

Mår man bra o älskar sig själv så syns det på utsidan!
  • Anonym (Älska mig)

La Lola skrev 2008-03-05 23:07:33 följande:

Jag måste utveckla mitt svar. Alla faller inte för tjejer som ser ut som modeller. Precis som alla tjejer inte faller för killar med vältränade kroppar med muskler.
    amen
    jag vet detta, men det är bara så skönt att få höra någon annan säga det med.
  • Anonym (Knubba)

Absolut!
    Jag hade ca 15 kilos övervikt vär jag och min sambo träffades. Celluliter och bilringar typ överallt...
    Nu har jag dragit på mig ytterligare 10 kilo efter två graviditeter och min sambo tycker att jag är lika vacker nu som för fem år sen. 

Allt spökar i ens egen lilla hjärna. Jag vet precis hur du tänker! 

• hemlis

Jagtror det finns många killar/män som tycker om runda kvinnor, tror det är rätt vanligt
    Klart det finns många som kan älska dig, det finns någon för alla oavsett om du är lång, kort, tjock, smal.....mm

• Queen70

Dum fråga, eller vad tror du själv? Tror du alla vi med valkar och celluiter är dömda att vandra oälskade på jorden?

• Jordgubbssmak

"kan verkligen en kille älska mig med min operfekta kropp"

Hmm ja du...jag är ganska säker på det, för annars hade alla kvinnor gått runt oälskade!
    Jag menar, visa mig den kvinna som tycker hon har en prfekt kropp!

• Anonym (Älska mig)
    Queen70 skrev 2008-03-06 00:08:37 följande:
    Dum fråga, eller vad tror du själv? Tror du alla vi med valkar och celluiter är dömda att vandra oälskade på jorden?
    haha..ja den dumma frågan är upp till var och en att tycka. Tack för ditt inlägg
  • Queen70

Men jag undrar om du seriöst misstänker att alla kvinnor utan perfekta kroppar är dömda till ensamhet??
    Har dina bästa vänner perfekta kroppar? Din mamma? Dina systrar??
    Är de oälskade?

Anonym (Älska mig) skrev 2008-03-06 00:14:31 följande:

haha..ja den dumma frågan är upp till var och en att tycka. Tack för ditt inlägg
  • Anonym (Älska mig)

nej, jag tror du tolkar in något i mitt inlägg som inte finns där. Jag tror inte att alla kvinnor som inte har perfekta kroppar är dömda till ensamhet. Man behöver ingen perfekt kropp för att vara älskad, men just ikväll så hade jag en liten svacka och är dessutom nyss dumpad och lite känslig. Då var det skönt att bara få skriva av sig lite här på FL och få lite respons på detta Jag är inte så dum att jag tror att man måste ha en perfekt kropp för att bli älskad, som någon sa här ovan att det finns någon för alla.

• Queen70

Dåså :)

Anonym (Älska mig) skrev 2008-03-06 00:39:50 följande:

nej, jag tror du tolkar in något i mitt inlägg som inte finns där. Jag tror inte att alla kvinnor som inte har perfekta kroppar är dömda till ensamhet. Man behöver ingen perfekt kropp för att vara älskad, men just ikväll så hade jag en liten svacka och är dessutom nyss dumpad och lite känslig. Då var det skönt att bara få skriva av sig lite här på FL och få lite respons på detta Jag är inte så dum att jag tror att man måste ha en perfekt kropp för att bli älskad, som någon sa här ovan att det finns någon för alla.
Svar på tråden kan någon älska mig med fettvalkar och celluliter? :-D