• Sara25ma

Lugg och glasögon!!?!?

Här om dagen va jag och klippte mig..  har länge velat ha lugg men har aldrig riktigt vågat..  Men nu tänkte att nu blir det av.. men när jag tog upp det med frissan tyckte hon ABSLOLUT INTE att det passar att ha lugg o glasögon..

Ni med lugg o brillor.. visa era bilder..  vill se!!

..Älskar mina fina..
  • Svar på tråden Lugg och glasögon!!?!?
  • LinnaLi

finns under Linna i mitt galleri

Hon har inte mycket stilkänsla verkar det som...

...för evigt, för alltid...
  • SatuSv

Jag har lugg och använder glasögon o linser...tycker att det visst passar med lugg o glasögon.

• habbla

Be frissan klippa en luftig lugg som ligger lite snett. En lång och tjock lugg i kombination med glasögon täcker ansiktet rätt effektivt och man blir bara en mun och en näsa kvar.

Blir det inte lycket växer ju luggen ut snabbt! Go for it!

• Sockerpiller

Va?! Det som är så snyggt! (Behöver jag påpeka att jag själv har denna frisyr?)

• Needy

jag hade det förut..o tänkte ne fan va har jag gjort- det kan man ju inte ha...men det kan man visst.

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • Sara25ma

Ska nog gå och klippa lugg iaf.. =) Frissan får ju betalt fär det.. bara för henne att göra vad jag ber om!!

..Älskar mina fina..
  • BROCCOLLI

Men lägg av, vad taskigt sagt av frisörskan ! Som om vi som åkt på glasögonlotten lika gärna kan dra över oss en säck då, för inget passar väl till oss. Nej du, det är ju faktiskt ansiktsformen som avgör tycker jag, jag har ett avlångt ansikte och skulle inte se klok ut utan lugg !

Du kommer bli så snygg i lugg, lycka till

• Sara25ma
    BROCCOLLI skrev 2008-03-06 17:58:02 följande:
    Men lägg av, vad taskigt sagt av frisörskan ! Som om vi som åkt på glasögonlotten lika gärna kan dra över oss en säck då, för inget passar väl till oss. Nej du, det är ju faktiskt ansiktsformen som avgör tycker jag, jag har ett avlångt ansikte och skulle inte se klok ut utan lugg !Du kommer bli så snygg i lugg, lycka till
    hehe tack..
    ..Älskar mina fina..
  • Sara25ma
    Bebbe2006 skrev 2008-03-06 22:10:18 följande:
    Använd linser, då.
    har inga.. :)
    ..Älskar mina fina..
  • Thalie

Haha frisören måste ha varit lite "efter". Det är ju sjukt inne med lugg och glasögon nu! Så inne att alla har det känns det som, här i Stockholm iaf :P

• Bebbe2006
    Thalie skrev 2008-03-08 00:39:48 följande:
    Haha frisören måste ha varit lite "efter". Det är ju sjukt inne med lugg och glasögon nu! Så inne att alla har det känns det som, här i Stockholm iaf :P
    Jag bor också i Stockholm, och jag har inte sett den trenden.
  • Sara25ma
    Thalie skrev 2008-03-08 00:39:48 följande:
    Ja Västerås frisörena kanske är lite "efter" då..
    ..Älskar mina fina..
Svar på tråden Lugg och glasögon!!?!?