Spa när man är gravid?
Hur är det nu då med spa besök och bada bubbel bad etc när man är gravid? Fått höra av BM att jag ej får med tanke på alla mina sd och problem....Kompisen säger oxå nej..Någon annan med samma erfarenhet att man ej bör gå?
Hur är det nu då med spa besök och bada bubbel bad etc när man är gravid? Fått höra av BM att jag ej får med tanke på alla mina sd och problem....Kompisen säger oxå nej..Någon annan med samma erfarenhet att man ej bör gå?
Puffar***
Jag har en komplikationsfri graviditet (har haft det två ggr innan oxå) och har frågat BM om jag får lov att gå på spa och bubbla i en pool. Hon svarade att eftersom att jag är i mitten av graviditeten och mår bra så ska jag kunna göra det. Men de kan ju aldrig garantera något...
Jag har inte vågat gå än men är väldigt sugen, speciellt eftersom att min man har fått ett presentkort på en behandling för två.
TS: Ska inte vara några problem, men jag tycker du ska lyssna på vad din BM säger eftersom du har speciella "problem" med din graviditet.
Vissa spa-behandlingar ska man dock inte göra som gravid t ex massager eller utrensande behandlingar.
Jag vågar ej chansa om BM säger nej...Kommer vara över 20 veckors sträcket när det välär dax men känner endå att vågar jag ta en chansing...Svar nej...Så jag lyssnar nog på BM...*typiskt* det är kompisens möhippa det ska vara kuliga saker på men jag kan ej dansa salsa heller för höften är redan kass på mig...*surar*