• Anonym

Väldigt stora bröstvårtor

Vad tycker ni om det? Jag har det, dom är jättelånga, och jag har märkt att killar reagerar väldigt olika. Vissa verkar gilla det och leker mycket med dom, andra ser förvånade ut och är inte alls på.
    Läste nånstans på nätet på nån diskussionssida där flera killar skrev att dom tyckte det var äckligt.

• Svar på tråden Väldigt stora bröstvårtor
  • Anonym (Lilla jag)

Jag tror att det är en smaksak, precis som vissa gillar stora bröst medans andra inte gör det.

• Eric22

Min tjej har stora bröstvårtor, man kan suga upp dom så hela vårtgården tornar upp sig tillsammans med bröstvårtan, från 0 går det att "lyfta" dom närmare 3cm rakt upp med vårtgården.

Hon är väldigt attraktiv och sådana saker blir bara snuskigt (på ett tilltalande sätt) och jag gillar dom och det är något jag går igång på och som jag brukar göra:

Dra ut picken så den ligger i öppningen, suga upp bröstvårtorna och se med en väldigt intensiv blick henne rakt i ögonen och berätta hur hennes snuskigt stora bröstvårtor får kuken att styvna och att jag vill att hon ska känna hur hård den är medans jag för in den så långsamt tills den når botten. (Har en väldigt hård erektion, blir jag för upphetsad kan det nästan kännas som huden ska spricka längs med så hon går igång något grymt på det)

Så det är något som bara ska bakas in i sexet och bidra med något.

• Anonym (hellre små)

Gillas ej! Bröstvårtor som är som spenar - nä fy!

• Tommy37

Tycker man om personen i fråga så spelar det ingen roll om bröstvårtorna är långa, korta, breda, smala etc. Man tycker om dem för att de sitter på den person man tycker om.

• Anonym

Jag tycker att det är fult. Men alla gillar ju olika saker, så är det ju med allt

• Anonym (Härligt)

min sambo har stora härliga bröstvårtor=) Älskar dom och hon gillar när jag suger och biter lätt i dom=) då blir dom väldigt stora.....Tummen upp för stora bröstvårtor!

Svar på tråden Väldigt stora bröstvårtor