arg 14 åring
När ska man kontakta BUP eller någon annan hjälp. jag har en 14 årig dotter som ofta är så arg och hon har svårt att hantera sin ilska. Just nu har jag en konflikt med henne angående en mobiltelefon, alla andra hennes kompisar får de nyaste datorerna och de nyaste mobilerna men jag kan inte ge min dotter det. Hon har fått en ny dator och jag tycker att det räcker för ett tag. Hon är inte rädd om sina saker och jag vill inte ge henne något nytt när hon hela tiden tar sönder sina telefoner. Jag behöver råd, är jag för hård eller ska jag stå på mig? hon blir jättearg för detta, men egentligen så tycker jag att jag är generös, hon fick en ny mobil av mig för ett halvår sedan men den är nu sönder så nu har hon en gammal. Snälla jag behöver råd!!! Är detta normal tonårstrots? eller behöver vi hjälp. Hon har svårt för skolan men vi har fått hjälp att reda upp det och det verkar bli bättre med det. Hon är ofta trött och hängig men hon är inte den tjejen som är ute på stan eller fester så mycket.