Lotten 66 skrev 2008-03-08 10:45:01 följande:
Camilla1974, tack för ditt svar. Med tanke på hur många gånger din axel gick ur led så undrar jag om du la den rätt själv då för man kan ju inte hålla på att åka till sjukhus hela tiden eller? Har förstått att det gör fruktansvärt ont när den går ur led men håller det på att göra det hela tiden eller slutar det göra ont efter så många gånger? När min dotters går ur led får man helst inte komma i närheten eller peta på henne för hon får panik. Gör man en sån operation så hoppas jag ju att hon ska bli bra men det verkar inte finnas någon garanti för det. Hoppas den håller ett tag till nu.
I början åkte jag till akuten... Men jag är f.d undersköterska på ortopeden så min läkare lärde mig hur jag skulle göra för att få tillbaka axeln på rätt ställe. Kompliserat och ont gjorde det. Jag ahde konstant ont men man vänjer sig. Fick panocod och kortisonsprutor mot värken. Men till slut hjälpte inte det. Det var skönt med opertion, visst jag har ont nu med men den är mer molande nu. Å det kan man leva med.