• Cattis31

Crescent Classic Barnvagn??

Har nu tittat på en massa vagnar, både med tre & fyra hjul, dyra vagnar och billiga vagnar.... men det är så svårt att välja vilken som vi tror att vi kommer att tycka om och som kommer att vara praktisk. Vi ska ju ändå ha den i ca tre år.

Nu har jag precis hittat en som heter Crescent Classic som både verkar vara funtionell och är snygg (enligt oss). Det skulle vara bra att få höra lite om den från er som har köpt den redan och gärna då oxå använt den ett tag.

Vad är ni nöjda/missnöjda med?
    Varför valde ni denna vagnen?
    Om ni skulle få välja vilken vagn ni ville utan att tänka på vad den kostar, skulle ni välja Crescent då i alla fall??

(¯`°?.¸ ღ♥Älskar min man & våra guldklimpar Ludwig 1997 & Philip 2002 & Bf Juli 2008♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Crescent Classic Barnvagn??
  • Cattis31

Verkligen inte någon som tycker nåt om denna vagnen???

(¯`°?.¸ ღ♥Älskar min man & våra guldklimpar Ludwig 1997 & Philip 2002 & Bf Juli 2008♥ღ ¸.?°´¯)
  • Johansson85

Hejsan!

Jag skulle ockå vilja ha svar på den frågan..
    Har själv beställt en crescent klassic 2007 i den blåa färgen..

• jds

Hej,
    Hade bestämt mig för att vänta med inhandlingen av vagn till vecka 30 men kunde bara inte hålla mig. Köpte igår en Cresent Classic 07 i den beige färgen. Superfin tycker jag men är ju än så länge oanvänd men verkar rejäl & bra.

• Jenzzzan

Om jag inte minns helt fel så var den en av tre vagnar som klarade sig utan anmärkning i konsumentverkets test..

• ebbozz

Jag var helt kär i den vagnen efter att ha sett den på nätet... Sen såg jag den live för ett tag sen och var säker på att jag ville ha en sån... Men häromdagen var jag och provrullade en och ångrade mig direkt... Men det sägs ju att den är bra...

• Hjärtats Lust

Jag har beställt den vagnen med fast i röd Glad tycker den uppfyller alla mina krav, klarat alla tester, liten och smidig vagn, snygg Flört och okey pris för en helt ny med allt.

Det som var lite dåligt är att det inte följer med nått regnskydd eller myggnät, men det kostade inte många kronor när jag pratade med dem på barnens hus. Har också sett att de kan skilja sig i priserna allt från 5495 -6000 nånting.....

Det stod mellan denna och emmaljunga citycross men jag valde Crescenten för det skiljer inte mycket från varandra och då var ju denna billigare + att jag tyckte att emmaljunga sittvagnen var lika tung som Crecsenten när båda delarna va i.

Längtar tills jag får hämta den!

• Fred Allmighty

En nyfiken undran... Vilka andra barnvagnstillverkare skickar med regnskydd eller myggnät?
    Är ändå merprodukter som sånt man kan tjäna lite extra pengar på..

Svar på tråden Crescent Classic Barnvagn??