• Fille Melle

Fler runt v 12 som har stor mage redan.

Tittar man på mig nu så ser jag ut som när jag väntade sonen i v21.

På morgonen är man smal o fin, men till eftermiddagen/kvällen är man stor som ett hus.

Fler som har det så.

Filip 27/12-04 & Skrutten BF 15/9-08
  • Svar på tråden Fler runt v 12 som har stor mage redan.
  • Casper04

Det ska synas tidigare med andra barnet av någon anledning. det syns på mig och jag är i vecka 10 bara min kompis är i vecka sexton och hon ser ut som hon är i minst vecka 26

• september20

hej... jag går in i vecka 12+0 i morgon med Första barnet jag har typ ingen mage..... lite svullen men inget annat.. kram

• viseversa

ha,ha jag har bara fläsk på magen som syns än så länge.Kanske det hadde synts mer.men nu måste den växa förbi fläsket först och det lär ta minst 7mån.(är i v13 nu)

• alexja

Andra graviditeten så känner kroppen igen sig och magen kan ”blåsa upp sig” tidigare. Bebisen tar ju ingen plats men magen kan bli stor i alla fall.

Kikade på dina bilder och tycker inte du är speciellt stor men man jämför alltid med sig själv hur man såg ut sist Sen vet jag i och för sig inte hur du såg ut innan
    Grattis till graviditeten!

• mamma 0809

Jag är i v 11 med första barnet och ser nog ut att vara i v25!! eller mer.. mest svullen ju Det sägs att svullnaden går ner efter v 12 Vi får väl se ;)

• LittleMissN

Hej på er!

Gravid med första barnet och på mig syns det redan... Bm säger att det beror på att jag är så smal från början.. Visst all svullnad har inte gått ner... Men jag är inte lika svullen som jag var innan....

:) Bilder finns i galleriet... Kram Nath

• Knastroll82

Absolut!
    Är i vecka tretton med första barnet, men ser ut att vara i minst det dubbla... Har framåtlutad livmoder men jag vet inte om det kan ha med saken att göra... Är också mycket kort (150) så då kanske magen kommer fortare? Min mor fick också mage väldigt tidigt, kanske ligger i generna?

• Susiepie

FÖr mig var det tvärtom med första syntes det fort nu med andra märktes det kanske runt v 20-23 :)

Våran älskade familj Stoffe Susie Makke och Lillibebis
  • Susiepie

Skillnaden fö rmig är att sist hade jag moderkakan i framvägg nu i ryggen typ men det är skönt att inte bli så stor denna gång :)

Våran älskade familj Stoffe Susie Makke och Lillibebis
  • Baby Bell

Är i vecka 11 och det syns redan att jag är gravid. Magen svullnade upp fort och jag är mkt större nu än första grav. Kram

• JannieT

jag är i v. 9 och har oxå platt mage på morgonen men sen framåt dagen så blir den stor..

• IsaacsMamma

Jag är i v.11+4 och har fått ganska stor mage redan, har bild i galleriet

• MammasälskadeMinna

jag e i vecka åtta. Tror jag. men jag har mage. den e från morgon till kväll.. kan ju inte vara bebbe redan?

• Pysselgalningen
    emmashallon skrev 2008-03-07 17:43:21 följande:
    jag e i vecka åtta. Tror jag. men jag har mage. den e från morgon till kväll.. kan ju inte vara bebbe redan?
    MAn sväller upp i början så man ser lite pluffsigare ut.

väntar nr 2, v8 nu och ska redan imorron ut och jaga mamma byxor. Det kanske förklarar hur mycket jag svällt
  • MammasälskadeMinna

haha ja, jag får gå med mjukisbyxor hela tiden..

• LinaoTom

jag är oxå i v 8 o ska plocka fram mina mammabyxor igen, suyntes inte på mig ordentligt förrän typ i 5:e mån med vår dotter men denna gången känner jag de redan =)

Svar på tråden Fler runt v 12 som har stor mage redan.