• Mei Xiu

Hur är DIN chef?

Lite nyfiken på hur era chefer är!
    Snälla?
    Jobbiga?
    Stränga?

Jag är nästa lite rädd för min chef efter som hon har ett så häftigt humör....

• Svar på tråden Hur är DIN chef?
  • Annani

Min chef är hemsk, han blir värre och värre, otrevlig, dryg, elak. Jag söker nytt jobb som en galning för att komma bort från honom. Hans kompisar säger samma sak, han är ok som kompis, men vidrig som chef, kommer in och skriker massa order och klagar på allt, sen försvinner han in på kontoret där han gör gudvetvad.

• ÄlskarJohan

Snäll, Uppmuntrande, Förstående

men också..

Virrig, Stirrig, lite Obeslutsam

och jag har hört att hon kan bli ganska

Hispig, Upprörd, Sur

om man tar upp mågot man är missnöjd med (är ganska ny, har inte upplevt det än).

Kort och gott, en människa med brister som alla andra. Mer sympatisk än mina tidigare chefer, men också färre ledaregenskaper än mina tidigare chefer. Varför kan det inte gå hand i hand?!

• Discodivan

mesig, obeslutsam, kan inte ta tag i saker, vill gärna bestämma trots att han inte har en aning om mina arbetsuppgifter

• annca

*Fniss!*
    Omtänksam och snäll, men vääääldigt virrig och en expert på att kläcka ur sig grodor.
    Vill så väl men det blir så fel...
    Blandar ihop våra namn. Vet mycket väl vem han pratar med, egentligen, men så kallar han oss för något annat. Och lite feg beslutsmässigt.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Majsan70

Min Chef har ett hetsigt humör, han pratar ibland innan han tänker efter. Han kan vara orättvis och lyssnar ibland dåligt på det man säger. Han är glömsk och man får ofta påminna honom om viktiga saker. Han värdesätter närvaro och ogillar tom när man vabbar.

Han är lätt att resonera med när man kommer underfund med honom, han är en rolig figur som är lite klurig o lurig, men som ställer upp när det behövs. Han är aldrig omöjlig och man kan säga precis vad man tycker till honom även om han inte håller med.

• lokisse

skriver under pa den och läger till upbrusande och töntig och är glad att det bara är till pa mondag kvar!

Discodivan skrev 2008-03-07 15:29:52 följande:
    mesig, obeslutsam, kan inte ta tag i saker, vill gärna bestämma trots att han inte har en aning om mina arbetsuppgifter
  • Discodivan

mm snart säger jag upp mig, e bara han o jag o han lägger över sina arbetsuppgifter på mig vad han gör har jag ingen aning om för jag har inte sett ngt resultat på 9 mån, sen får jag skit för att jag inte hinner göra allt för att jag varit sjuk o nu vabbt, har innan varit borta från familjen i 9 mån o satsat allt på det där j-a jobbet o vad fick man för det? jo en skitlön i jävla gnäll, så nu e det snart basta

• Annani
    Discodivan skrev 2008-03-07 15:49:30 följande:
    mm snart säger jag upp mig, e bara han o jag o han lägger över sina arbetsuppgifter på mig vad han gör har jag ingen aning om för jag har inte sett ngt resultat på 9 mån, sen får jag skit för att jag inte hinner göra allt för att jag varit sjuk o nu vabbt, har innan varit borta från familjen i 9 mån o satsat allt på det där j-a jobbet o vad fick man för det? jo en skitlön i jävla gnäll, så nu e det snart basta
    Har vi samma chef?
  • CosmicCat

Hetsig, kategorisk, envis, ilsken, rolig, generös och avslappnad.

Jag tror faktiskt att jag har världens bästa arbetsgivare

Svar på tråden Hur är DIN chef?