Känner mig utstött, baktalad o mobbad. och jag är vuxen.
Jag är en helt vanlig mamma till två barn. Har lägenhet och man. Bra ekonomi...MEN! Jag har knappt vänner.
De "vänner" som ägnar mig tid är de som tar hem mig på fika för att få tiden att gå medans barnen är på dagis (15 tim). Jag har det inte modernt hemma och i detta samhälle jag bor i så verkar det vara en väldigt stor grej och ett stort plus att ha det senaste och iaf ett Ikeakonto så man kan uppdatera sitt hem i tid och otid.
Jag är ingen festprisse, jag springer inte ute o dricker på krogen. Jag är lugn och vill ha det lugnt med men då är man inte intressant. För visst går det ju att kombinera uteliv med barn...enligt dom. Skulle faktiskt ut idag efter MÅÅÅNGA år för att komma in i gänget lite, känna att jag betyder något, komma ut och träffa folk....men denne person ändrade sig o skyllde på sjukdom. Jag VET att det är för att jag är tråkig och inte intresserad av att bli stuppackad. Jag är 26 och känner mig som 60...
Jag känner mig utstött. Mammor tittar på mig snett och när jag väl pratar med dom så känns det som att de backar..
Nåt är det, men kan inte sätta fingret på vad. Men en sak är säker; känslan jag har kan inte vara så fel. Jag är ett tidsfördriv...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 13:33
Det är som att de pratar om mig bakom ryggen, som att jag hade pesten eller som att de dömer en. Obehagligt känns det och jag känner mig så förbannans ointressant. Det enda jag vill är att vara intressant, att bli uppringd och inte att någon synar en och tittar snett, låtsas vara trevlig när jag är där men pratar skit när jag inte är där...