• Josephine

    Någon som vet en bra garnsida (på internet) med billigt garn?

    Är så sticksugen, men har inget garn. Letar vilt efter billigt garn. Någon som vet någon sida?

  • Svar på tråden Någon som vet en bra garnsida (på internet) med billigt garn?
  • StinaW

    www.garntjanst.se vet inte hur billigt det är, men bra garner! har dock bara handlat i butiken, super trevlig personal! annars måste jag tipsa om loppisar och "begangnade" garner, mamma, mormor, farmor.. så har jag fått massor!

  • Brollie

    Jag vet ingen sida men har åkt till Kinna och handlat billigt garn och billiga tyger. Mycket prisvärt!

  • pysselpussar

    Toppen! Kul att jag hittade den här tråden. Jag som nog *äntligen* fattat hur man virkar :-P

  • vinterblomma

    Jag har köpt en hel del garn på tradera, man får söka lite men det mesta går att hitta.

  • pia67
    Josephine skrev 2008-03-07 15:24:41 följande:
    Är så sticksugen, men har inget garn. Letar vilt efter billigt garn. Någon som vet någon sida?
    www.yarnknitters.com kan du prova där hittade jag massor av roliga garner!
  • Hobbii

    Hej Josephine,

    Titta forbi www.hobbii.se - Vi har massor av billigt garn till båda stickning och virkning. Och vi levererar blixtsnabbt på 1-3 dagar

    Hör gärna av dig om jag kan hjälpa till med något! 


    Många kreativa hälsningar,


    Nanna från Hobbii.se

  • Hobbii

    Hej Josephine,

    Titta forbi Hobbii.se - Vi har massor av billigt garn till båda stickning och virkning. Och vi levererar blixtsnabbt på 1-3 dagar   

    Hör gärna av dig om jag kan hjälpa till med något! 


    Många kreativa hälsningar,
    Nanna från Hobbii.se


     

Svar på tråden Någon som vet en bra garnsida (på internet) med billigt garn?