*Någon här som använder Gliss schampo
Någon här som använder Gliss schampo och kan berätta vad ni tycker om det? Är det något man borde köpa ?
Någon här som använder Gliss schampo och kan berätta vad ni tycker om det? Är det något man borde köpa ?
Jag använder GLISS schampo för färgat/behandlat hår och tycker det är kanonbra för mig. Håret blir mjukt och glansigt av det. Priset är helt ok med!
Jag har testat det och det funkade inget vidare på mitt hår :(
Blev bara torrt och risigt tyckte ja.
Jag anväder Gliss ett tag och det var det värsta jag någonsin gjort, jag tyckte det var superduper bra första veckan, sen ändrades det totalt, det har fortfarande sina spår i mitt hår, tyvärr
använde, ska det stå =)
Jag gillar Gliss jättemycket och håret blir mjukt och glansigt men jag har nu hittat ett schampo som är otroligt bra för mitt hår (bästa hitills någonsin) det är också ett vanligt schampo (och balsam med för den delen) som köps på en vanlig affär... ska inte förtälja namnet... man kanske inte får göra reklam hihi, det kvittar, jag tycker att Gliss är jättebra!
ok tack för de olika åsikterna
Jag har med testat de å för mitt hår var de bara skit, mitt hår längtar nu efter att jag ska köpa finess, de enda mitt hår gillar verkar de som!
Anglatuss, ja finess verkar va det enda schampot som funkar relativt bra för mig konstigt nog. Har provat hur många som helst men inget verkar lika bra som Finess det är väll individuellt antar jag.
Funkade inte alls för mig. Håret blev jättetungt och fick en konstig yta, antar att det var glansen men det såg bara fett ut. Håret såg ut som i reklamen och jag tycker tejen i reklamen ser ut att ha jättefett hår. Kan tilläggas att jag har hår som blir fett fort men vanligtvis inte så snabbt att man inte hinner ur duschen ;-D
Nattsaga - jag va ju bara tvungen å pröva GLISS; men jag fick mjäll och sånt och håret blev inte alls lika fint som med finess, så de är finess jag ska ha helt enkelt! Prövade GLiss som skulle va anpassat för mitt hår, men de blir bara så fel.. Ska köpa mej nytt nu när Gliss är slut, köpa mitt älskade finess =)