• adrenalin

få bort lovehandles!!!

Min kropp är okej. Det gör inget om det är lite extra sladdrigt på sina ställen.

Men dessa lovehandles går mig på nerverna. Finns det några övningar/träningsmetoder man kan göra för att få bort dom ?

Nåt redskap på gymmet?

Jag tränar redan men höfterna ser ut som fyrkanter. Sådär snyggt!!

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Svar på tråden få bort lovehandles!!!
  • miLLus

situps där du böjer ryggen sidvis kan kanske funka. är inte helt hundra faktiskt

• Nanniz79

Sid böjningar!!

Ena handen i sidan och den andra håller du en hantel i,böj åt den sidan som du har hanteln i

• adrenalin

kan bodypump hjälpa en till snyggare midja kanske?

situps är avskyvärda

• adrenalin

hur djupa då? nån speciell teknik man ska hålla på med? repetitioner?

låter som nåt man kan göra framför tvn

Nanniz79 skrev 2008-03-07 16:54:39 följande:
    Sid böjningar!!Ena handen i sidan och den andra håller du en hantel i,böj åt den sidan som du har hanteln i
  • Mama2005

jag säger bara power yoga

• adrenalin

jag får testa det!!

är det svårt att komma in i det som nybörjare?

Mama2005 skrev 2008-03-07 16:56:23 följande:
    jag säger bara power yoga
  • Nanniz79
    adrenalin skrev 2008-03-07 16:56:07 följande:
    hur djupa då? nån speciell teknik man ska hålla på med? repetitioner?låter som nåt man kan göra framför tvn
    Du böjer di så långt du kan och sen växlar du till andra sidan så många gånger du vill,uthållighet

Börja med lätta vikter och efter någon vecka höjer du ett snepp på vikten om du vill
  • Mjäll

Body Pump funkar definitivt, får du större/mer ben och rygg muskulatur ökar ju dels förbränningen plus att magen - love handles - sitter mitt emellan o försvinner av starkare rygg o ben.

Bästa kombinationen e givetvis styrka + förbränning. Själv dödar ja mina m en kombination spinning o body pump. Att bara köra sit ups eller likanande kommer aldrig att funka, tyvärr.

• adrenalin

Då skulle jogging och bodypump vara en ganska bra kombi?

men hur många gånger gäller det att bodypumpa då. mitt gym har bara eng ång i veckan.
    poweryoga ser jag att dom bara har 9.30 på lördagmornar... min enda sovmorgon :)

Mjäll skrev 2008-03-07 17:02:49 följande:
    Body Pump funkar definitivt, får du större/mer ben och rygg muskulatur ökar ju dels förbränningen plus att magen - love handles - sitter mitt emellan o försvinner av starkare rygg o ben.Bästa kombinationen e givetvis styrka + förbränning. Själv dödar ja mina m en kombination spinning o body pump. Att bara köra sit ups eller likanande kommer aldrig att funka, tyvärr.
Svar på tråden få bort lovehandles!!!