• Tigra79

Bara spagetti?

Är det bara jag som älskar spagetti med bara salt, svartpeppar och massa smör!

Kan gå och bli riktigt sugen på detta, är hemma själv ikväll så jag tror det blir detta. Sambon vill alltid ha massa onödiga såser till

• Svar på tråden Bara spagetti?
  • Majsan70

Inte spaghetti, men väl snabbmakaroner på samma sätt. Fast jag vill ha ketchup på oxå.

• Mama2005

Jag brukar kalla denna rätt för "Spagetti Bangladesh", men det kanske är spagetti utan nåt alls som kallas så...? Fundersam

• Namnam

Nej, men med ketchup och riven ostRäcka ut tungan
    Min karl tycker jag är knäpp, äter det när jag är ensam och inte orkar "laga något".

• Tigra79

Det är också en höjdare, fast jag skippar ketchupen.

Majsan70 skrev 2008-03-07 17:25:14 följande:
    Inte spaghetti, men väl snabbmakaroner på samma sätt. Fast jag vill ha ketchup på oxå.
  • Birgitta2
    Tigra79 skrev 2008-03-07 17:23:06 följande:
    Är det bara jag som älskar spagetti med bara salt, svartpeppar och massa smör! Kan gå och bli riktigt sugen på detta, är hemma själv ikväll så jag tror det blir detta. Sambon vill alltid ha massa onödiga såser till
    Det äter jag när Camilla vill ha köttfärssås till. Men jag hoppar över svartpepparen. Bara salt och smör.
  • mysrester

Spagetti som man fräser i en panna med olja och vitlök och salt och svartpeppar är så satans gott. Men smör på spagetti hatar jag.

• Birgitta2

Uppstekt, klippt spaghetti med rått ägg över som man steker ihop, är också urgott. Kan man göra när man fått spaghetti över.

• Namnam

Ett gott recept!

Spagetti
    Färsk basilika
    Färsk tomat
    Mozzarella
    Salt
    Svartpeppar
    Olivolja

Blanda och njutKyss

• Lurvenpajsaren

Jag kallar spaghetti plus ketchup för det!

Mama2005 skrev 2008-03-07 17:26:00 följande:
    Jag brukar kalla denna rätt för "Spagetti Bangladesh", men det kanske är spagetti utan nåt alls som kallas så...?
  • Lurvenpajsaren

SLUTA! Jag dregglar ner hela tangentbordet!

Namnam skrev 2008-03-07 17:33:21 följande:
    Ett gott recept!Spagetti Färsk basilikaFärsk tomatMozzarellaSaltSvartpepparOlivoljaBlanda och njut
  • Namnam
    piixelslyna skrev 2008-03-07 17:37:49 följande:
    mums! det blir nog det ikväll. sambon vill nog dock ha köttbullar till
    Att dom ska vara så "fina i kanten"Flört
  • pucken

bara spagetti är ju supergott! men jag gillar att köra i lite purjolök också

Svar på tråden Bara spagetti?