• Anonym (vill veta)

Bästa tips på sexparty?

Jag funderar på att ha sexparty, har haft de en annan gång men den tjejn var så jädrans tråkig. Det var himmelriket,!

Tänkte fråga er om ni hade några bra tips på några som var bra?
    Vad brukar ni göra när ni har ett sådant party?

Vore tacksam för svar

• Svar på tråden Bästa tips på sexparty?
  • Anonym (vet)

beror på vart du bor...

en kompis till mig har såna partyn....en roligt kvinna

• Anonym (vill veta)

Anonym (vet) skrev 2008-03-07 17:49:42 följande:

beror på vart du bor...en kompis till mig har såna partyn....en roligt kvinna
    Bor i kalmar län
  • Anonym (vet)

Anonym (vill veta) skrev 2008-03-07 17:54:13 följande:

Anonym (vet) skrev 2008-03-07 17:49:42 följande:
    Bor i kalmar län
    jag bor i västmanlands län,ha partyt före en vanlig fest så efter presentationen så festar ni....ha det som en överraskning för dom som kommer
  • Anonym

Lustjakt har jag haft party med - de var superbra! kika på lustjakt.se om det finns någon säljare där du bor.
    Jag tror inte att man kan säga ett säkert företag som är bra, då det garanterat beror mycket på säljaren också.
    Och vem vet det är inte säkert vi tycker lika om samma säljare heller.

• Lundgren

jag ska ha ett sådant party nu på långfredagen.=)
    husmusen tror jag de hette.. Jag hoppas att det blir bra=)
    blir iallafall ett gäng tjejer o sen party.=)

• Anonym

finns det partyn för killar oxå eller par

• Lundgren

Anonym: japp det finns det, man kan välja de när man skickar in en aintresseanmälan.=)

• Häxan Jia
    Anonym skrev 2008-03-12 22:56:59 följande:
    finns det partyn för killar oxå eller par
    Vi brukar ha både ock.... Här har vi inga hemligheter

TS... vi brukar förfesta och låta värdinnan köra sitt race samtidigt... brukar vara askul... alla garvar och har sig, heeelt underbart!
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • elocin

Det spelar ingen roll vilket företag du väljer, om säljaren är rolig eller tråkig beror ju på säljaren och inte på företaget.

Det företaget borgar för är ju seriositeten och skyddet för dig som konsument.

Mitt tips är att du pratar med folk där du bor för tips alternativt ringer till olika företag och berättar att du vill ha en garanterat "rolig" säljare, de känner ju sina säljare.

• Anonym (hr)

Om du bor i kalmar eller i närheten så kör himmelriket igen, jag har haft/vart på sexpartyn 3 gånger, båda från himmelriket och första gången var tjejen som kom ganska tråkig men hon har slutat och den nya dom har i detta området är jätterolig och trevlig! Maria Beronius heter den tjejen.

• Anonym (hr)

Okej, såg nu hur gammal denna tråden är ;) Var en kompis som visade den, trodde den var nu. Sorry!

Svar på tråden Bästa tips på sexparty?