• Vifsla

Hur använder man saltvattenspray på bästa sätt?

Jag har köpt saltvattenspray för att få lite motsträvighet i mitt hår.
    Är det någon som har något tips på hur man får bästa effekt och om det kanske finns något roligt sätt att styla håret med saltvattenspray?

• Svar på tråden Hur använder man saltvattenspray på bästa sätt?
  • Videli

Jag använder det för att få fram mina lockar bättre och bättre stadga i lockarna...

men på bästa sätt hur menar du då?

• Grannen

Lite ot men vad är det för märke? Tänkte googla och läsa om det när jag läste att det var bra för lockar.

• Bumbi6666

Jag använder saltvattenspray i blött hår och blåser det sen använder jag en volymaster, kanon bra om man har tunt och fint hår...

• Videli
    mumlin skrev 2008-03-07 20:49:52 följande:
    Lite ot men vad är det för märke? Tänkte googla och läsa om det när jag läste att det var bra för lockar.
    Jag älskar KMS saltvattenspray men den har ju tyvärr utgått ur sortimentet. Men finns KANON billigt på Rusta nu Men när dom slutar med den så gråter jag
  • Linda1976

Tycker WELLAS är jättebra

Jag har bebishår, men sprayar i det i vått hår och sen fönar. Kanon!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Vifsla

mumlin: Jag håller på att googlar nu för jag har glömt vilket märke det var, men det är billigt och finns på typ willys och sånt.Jag köpte min flaska på åhléns.
    Spray och mousse i stora rosa flaskor och jag kan för mitt liv inte komma ihåg vad det heter.

Videli: Du får köpa upp ett litet lager! Jag menar om det finns något bättre/sämre sätt. Om man ska spraya i vått eller torrt hår eller om man ska spraya mot hårrötterna? Om det finns nåt extra bra knep helt enkelt.

• Vifsla

Mumli: Jag hittade flaskan i handväskan, den heter Proffs!

• Grannen
    Svar på #8
    Tack så mkt, ska ut på jakt efter spray i veckan.
Svar på tråden Hur använder man saltvattenspray på bästa sätt?