• Väntarochlängtar

Kan man ha vita jeans nu? (dvs i mars)

Ska ev gå ut ikväll.. Hittade ett par vita jeans och fick lite vårkänslor.. Men undrar lite om det är för "tidigt" att ha vita jeans nu?? ;-?

Tänkte ha en svart topp, vita jeans och svart stövlar i så fall..

Tacksam för mamman som inte längre "hänger med"

• Svar på tråden Kan man ha vita jeans nu? (dvs i mars)
  • sweetpea

I min värld kan man aldrig ha vita jeans, vare sig det är mars eller juli.

• memlan83

Klart man kan, men det känns lite tidigt kanske.. Jag själv skulle nog inte ta på mig de vita jeansen än, även fast man får härliga vårkänslor
    Fast egentligen, bara man känner sig fin så..

♥ William ♥ 6/5-06 & ♥ Elliot 13/10-07 ♥
  • Lost in universe
    sweetpea skrev 2008-03-08 12:42:44 följande:
    I min värld kan man aldrig ha vita jeans, vare sig det är mars eller juli.
    samma här. Tycker det är apfult.
    Men ja ts, klart du kan om du vill. Du får ha på dig vadsom, närsom.
  • Minerad

Men skärp er. Hur kul är det att få höra att man visst kan ha vita jeans närsomhelst, men att ni samtidigt tycker att det är skitfult? Frågade TS efter er goda smak?

Väntarochlängtar!

Du ska givetvis ha precis de kläder du vill, när du vill och inte låta dig påverkas av smakkritiker på familjeliv.

• Zimlis

Jag hade vita jeans i februari så det går.. va soligt och fint och vi skulle ut och äta.
    Tog då mina vita stuprör och mina stövlar *snyggt*

• principesa

Nej jag skulle inte använda vita jeans nu. Speciellt inte till stövlar. Vita jeans passar mer när träden är gröna. :)

Det är min åsikt som modenörd :) Fast å andra sidan använd det du känner dig bekväm och snygg i!

• Nilsson1

Det funkar väl jätte bra !:) D e ju vår nu, hehe..Go for it !

• MARIA99

Här är det värsta vintern så jag skulle inte ha det..

• FruSabbi

Vita byxor fungerar året runt... Annat är bara en fix ideé som folk har fått för sig!!!

• Trollens mamma

Nix,jag längtar efter att få dra på mej mina vita,men inte förrän det är ordetligt vår åtmintone.

• Freiya

blir dom inte väldigt smutsiga nu? det känns så, regn och salt och skit.
    jag e inget haj på sånt, men jag såg iaf en som hade vita jeans häromdan, så helt ensam e du inte :)

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Väntarochlängtar

Var bra på sugen på att ta de vita jeansen.. Men det blev mörka blå jeans , cerise topp och lång silverhalsband...
    Ha en supertrevlig kväll dessutom!!

Svar på tråden Kan man ha vita jeans nu? (dvs i mars)