Hjälm/mössa till nyfödd
Har sett att många har en sk hjälm/mössa på den nyfödda som är oftast vit o så går den ner i mitten av pannan..
Ngn som vet vad jag menar o har en sådan..
Tycker de e sååå snygga..
gärna vart ni har köpt den :)
Har sett att många har en sk hjälm/mössa på den nyfödda som är oftast vit o så går den ner i mitten av pannan..
Ngn som vet vad jag menar o har en sådan..
Tycker de e sååå snygga..
gärna vart ni har köpt den :)
POlarn o Pyret
Den jag menar ska gå lite längre ner o va lite mer spetsig.. :)
jag köpte en randig sådan mössa på Lindex!
Sådana finns ju i varenda klädaffär mer elle mindre som säljer barnkläder. H&M, Lindex, kappahl, polarn & pyret änglar & stjärnor, kolla i de affärer & du lär hitta ett antal =)
min mamma virkade en sådan till min son när han var bebis.
jag tror att du menar att de ska gå ner i en "snibb" mitt på pannan. de flesta vanliga som man köper på hm eller lindex är helt raka (eller något böjda).
köpte min på Minimundus och har använt den i 4 månader, även fast det stod i storlekstaballen att den var för 0-1 mån.. kostade 130 kr, men lätt värt pengarna.
visst är de jättefina och vi köpte en sådan till elias födelse men har inte använt den vi har i nyföddstorlek nästan alls. sitter inge bra på huvudet och är inte alls bra att ha ute då öronen lätt kommer fram. jag rekomenderar varmt mössorna de har på PoP som har små öronlappar som går ner. visst kostar den mycket mer 95kr ist för typ 20kr men det är bland det bästa jag och mina kompisar köpt till sina nyfödda!
maximo har bra mössor till bebisar tycker jag