• Milena

Tips på trevliga förskolor i Midsommarkransen/Aspudden/Hägerstensåsen

Min son som snart fyller 1 år ska börja på förskola i höst.

Har tittat på Stockholms stads webbplats och läst om förskolorna i området, men jag skulle ven vilja ha in synpunkter, erfarenheter och tankar från andra föräldrar.
    Vilka förskolor rekommenderar ni och varför?

• Svar på tråden Tips på trevliga förskolor i Midsommarkransen/Aspudden/Hägerstensåsen
  • alexandra 86

hej min son går på grågåsen som ligger i aspudden och jag trivs jätte bra med det dom har bra planering och hittar på roliga saker med barnen min son älskar att gå till dagis, det är inte så stora barn grupper och mkt kunnig personal.
    om du undrar nåt så e det bara att fråga.

• alexandra 86

den ligger på Erik Segersällsväg 24 typ 5 min fårn t-banan

• Barnomsorg

Hoppas och be att alltomdagis.se som verkar vara den enda internetsidan som finns med förskolor i jämförelse lägger in den regionen du undrar över snart...

Någon annan som har några tips på hur vi ska kunna ta reda på vad andra tycker om förskolor som vi föräldrar funderar på till våra barn, finns? Givetvis så kanske man kan gå runt till alla de aktuella och få ett eget intryck, men det är ju inte samma grej som att ta reda på vad andra tycker?

Orolig pappa.

Svar på tråden Tips på trevliga förskolor i Midsommarkransen/Aspudden/Hägerstensåsen