• allt och lite till

vad kostar niferex på apoteket?

jag har HELT glömt vad Niferex kostar och måste köpa nya på måndag då jag bara har 4 kvar!! ^^
    kram kram

• Svar på tråden vad kostar niferex på apoteket?
  • La Lola

Apotekets hemsida har en sökfunktion.

www.apoteket.se/rd&a=6420&tab=products&PerformSearch=true&search_category_recursive=true&sort_attribute_1=product_name&sort_direction_1=ascending&simpleSearch=yes&search_online=true&ProfileGroupName=default&Filter=true&search_attribute_keyword=name&search_query_keyword=niferex&x=15&y=9

//Gordon Ramsay är min idol
  • Lussekatten87

jag rekommenderar att du äter duroferon istället det är billigrae och tabletterna innehåler inte en massa skit som niferex gör,dessutom är de mycket mindre...

~.::*Gabriel är 2 Månader*::.~
  • allt och lite till
    Lussekatten87 skrev 2008-03-08 23:58:33 följande:
    jag rekommenderar att du äter duroferon istället det är billigrae och tabletterna innehåler inte en massa skit som niferex gör,dessutom är de mycket mindre...
    hmmm min BM vill att jag äter dessa och jag har bara 2 månader kvar och mår super med dessa(lite dålig i magen) men det har jag varigt annars med! inget jag stör mig på!!
  • gumsemumsan

Hm, bara en kommentar OT, men det fanns en skillnad på Duroferon/Niferex. Duroferon är tex farligt att ha i munnen för länge för det kan ge sår. Ok att de flesta sväljer dem direkt, men lite konstigt låter det ju. Sen måste man hålla koll på att man inte tar Duroferon samtidigt som man tar magmedicin, tex mot halsbränna. Och vem har inte halsbränna i slutet av graviditeten?

Nej tacka vet jag Niferex. Duroferon/Niferex är ju två olika sorters tabletter med, alltså hur de ser ut. Den ena som Panodil, den andra är pulver i ett "geleskal".

Men smaken e som baken..

Mamma till fyra, snart fem (BF 2/4 2008)
Svar på tråden vad kostar niferex på apoteket?