vad kostar niferex på apoteket?
jag har HELT glömt vad Niferex kostar och måste köpa nya på måndag då jag bara har 4 kvar!! ^^
kram kram
jag har HELT glömt vad Niferex kostar och måste köpa nya på måndag då jag bara har 4 kvar!! ^^
kram kram
ca 125kr
Apotekets hemsida har en sökfunktion.
www.apoteket.se/rd&a=6420&tab=products&PerformSearch=true&search_category_recursive=true&sort_attribute_1=product_name&sort_direction_1=ascending&simpleSearch=yes&search_online=true&ProfileGroupName=default&Filter=true&search_attribute_keyword=name&search_query_keyword=niferex&x=15&y=9
jag rekommenderar att du äter duroferon istället det är billigrae och tabletterna innehåler inte en massa skit som niferex gör,dessutom är de mycket mindre...
Hm, bara en kommentar OT, men det fanns en skillnad på Duroferon/Niferex. Duroferon är tex farligt att ha i munnen för länge för det kan ge sår. Ok att de flesta sväljer dem direkt, men lite konstigt låter det ju. Sen måste man hålla koll på att man inte tar Duroferon samtidigt som man tar magmedicin, tex mot halsbränna. Och vem har inte halsbränna i slutet av graviditeten?
Nej tacka vet jag Niferex. Duroferon/Niferex är ju två olika sorters tabletter med, alltså hur de ser ut. Den ena som Panodil, den andra är pulver i ett "geleskal".
Men smaken e som baken..
127 kr