• mirjam82

Någon som försökt göra en hinnsvepning på sig själv hemma?

Någon som försökt göra en hinnsvepning på sig själv hemma?

• Svar på tråden Någon som försökt göra en hinnsvepning på sig själv hemma?
  • sagalisa

Snälla!!! Tänk inte ens tanken!!!! Både för din och barnets skull! Det är livs farligt! Hur långt gången är du? Bäbisen kommer ut till slut, jag lovarFlört!

• Nette

googlade mig fram till svaret!

• sagalisa

Hon kan väl inte mena allvar?!

• strongenough

Är det inte bättre att överlåta sådana saker till utbildade? Vad finns det för andledning att göra det själv och utsätta barnet för risker?

• mirjam82

jag bara undrade.. tror inte det är farligt.. men men,, tror heller inte att du når in dit själv. det låter på er som att jag har tänkt å göra en operation hemma eller nått. De pillar ju bara lite i livmoder tappen... inte nått som skadar barnet. men men..

• mirjam82

vad tror ni kan hända? är ju inte en kniv utan ett finger som använder. Jag vet vad en hinnsvepning är. de gjorde det med första barnet. I så fall är det ju farligt att ha sex också.. då kan det ju också hända att det börjar blöda. jaja.. en penis är kommer ju mycket längre in än ett finger.. jaja.. inte för att jag tror att man kan göra det hemma. jag har försökt att hitta min livmoder tapp men hittar inte den. Man måste nog veta vad man letar efter. Jag vet ju att den är helt mogen och mjuk så då kanske det är svårare att hitta den än när den är hård..?

Svar på tråden Någon som försökt göra en hinnsvepning på sig själv hemma?