• Bebislängtan 82

    Kissen svullen i ansiktet :(

    Igår kväll upptäckte vi att vår misse var rätt svullen i ansiktet på högra sidan. ag har lagt in bild i galleriet på henne.

    Någon som vet vad det kan vara eller så? ska jag söka vetrinär?

    Hon är fortfarande svullen och vi är 3 st är som ser det,syns bättre irl då hon inte är still på kort

    Någon om haft samm problem?


    Längtan är stor.
  • Svar på tråden Kissen svullen i ansiktet :(
  • lokisse

    ja ga till vete det kan vara en tand som är varig och det gjör ont och kan bli jätte infekterat.

  • busunge

    kan ju vara någon innflammation.. kolla efter bitmärken eller så..hon kanske har varit i slagsmål..

  • Chutzpah

    Har hon varit ute? Kanske hon hamnade i slagsmål. Det kan också vara en dålig tand.... har du kollat i hennes mun?

  • Bohman

    min katt såg ut så där när hon blivit ormbiten....men det finns väll inga ormar än...
    ???
    Fats med det här skumma vädret så vet man juh aldrig...
    Tycker att du ska kontakta vetrinären..

  • Bebislängtan 82

    Nej hon har aldrig varit ute,hon är 100% inne katt. Min hund som är lika liten som katten kommer jätt bra överens och dom har inte varit i slagsmål.

    Detta uppkom bara helt plötsligt igår kväll..


    Längtan är stor.
  • Bebislängtan 82

    Vi ska kika i hennes mun om det går


    Längtan är stor.
  • tinis77

    Min ena katt var svullen på ena sidan, under ögat och neråt. Han hade en inflammation i en tand, veterinären spolade rent och sedan fick han antibiotika i 10 dagar. Är nästan 2 år sen och han har inte haft några problem sedan dess.


    *Alexander 9/9-05 * Bebis 25/9-08*
  • OhBabylove

    Fästingbett? japp dom finns där ute redan plocka bort en på hun

  • Bebislängtan 82

    Fästingbett tror jag inte det är om jag inte har fästingar inne har inte sett några på hunden heller då vi kollar det noga varje dag..

    Får ringa en vetrinär och fråga


    Längtan är stor.
  • skorpionen80

    Kan vara en varböld också.

    Berätta gärna sen vad det var för något.

Svar på tråden Kissen svullen i ansiktet :(