• cap

V 30 - Trött igen

Hej på er!

Någon mer än jag som är runt v30 och blivit så där vansinnigt trött igen som man var i början av graviditeten?

Jag känner mig konstant trött hela dagen och vill helst gå och lägga mig runt kl 8. Det borde inte vara blodvärdena för jag äter vitaminer och extra järn.

Kanske är någon slags vår-trötthet, om det finns vill säga?

Hur är det med er?

• Svar på tråden V 30 - Trött igen
  • Skånetjej

Jag är också i v.30 och har också blivit riktigt trött!!

• flowermoon

Jag är i v 33 och blivit rätt pigg så igår testade bm mitt hb och det hade gått upp till 118 (från 103). Jag käkar Duroferon varje dag (nästan) strax innan läggdags tar jag ett piller. Tror det hjälper. Försök med det tjejer. Obs magen kan bli rätt hård så ta gärna 2 kiwi om dagen.

• Niquilota

Det finns alldeles säker en vårtrötthet! Tror dock mera på dina värden, idé att testa ditt hb även om du äter extra. Jag åkte ner massor trots järntabletterna.

Annika

• fyrbarnsmamma

Är i vecka 31 och är också ständigt trött nu.
    Tog hb för två veckor sen då det låg på 128 så det är det inget fel på.
    Har även börjat bli lite illamående från och till igen men det är ju inte så konstigt egentligen när man har en liten bebis i magen som skjuter undan alla inre kroppsdelar så det är ju bara att stå ut.....
    förhoppningsvis ska solen snart bidra till att man blir piggare igen...kram..

• Milleck

Jag har knappt orkat hålla ögonen öppna på jobbet idag - är SÅÅ trött. Är i vecka 32.... och ungen i magen håller låda.... en livlig liten krabat! Jag vill åka hem och lägga mig!!! Synd bara att man måste sitta i bilen i trekvart och köra.... för att komma hem från jobbet! Suck. Det KAN ju vara tidsomställningen, men jag kan inte minnas att jag varit såhär trött tidigare år.... Äter också järntabletter och vitaminer och ÄNDÅ är jag trött..... Skönt att det är fler som känner så!

• Tussens mamma

jag sover mer än gärna!!! sååååå sköööööööönt.

• Tavi

Jag är i v 30 på Fredag e så fruktansvärt trött......skyller på min förkylning. Nu börjar det bli ljusare oxå då får man hoppas man blir piggare!!

• Vanna

Jag har också blivit jättetrött den senaste veckan, är också i vecka 30... Jag skulle lätt kunna sova dygnet runt!!! Det är så trist. Solen skiner och det är varmt ute (och allt damm syns...). Jag vill ju vara pigg!!!

• KAH

Är i v.30 på lördag. Känner mig också fruktansvärt trött, som man gjorde första två, tre månaderna.

Svar på tråden V 30 - Trött igen