Vill ha en kattunge flicka...när föds kattungar????
När föds kattungar??
Skulle vilja ha en kattflicka till våran 4 åriga hane men när föds de??
När föds kattungar??
Skulle vilja ha en kattflicka till våran 4 åriga hane men när föds de??
Det föds kattungar hela tiden...
Det finns kattungar till salu nu - kolla på blocket. Det föds dock fler fram på vårkanten. (Sitter själv och letar efter den perfekta kattungen just nu...)
hela tiden. kolla blocket så hittar du massor å det kommer in hela tiden. se bara till att din hane är kastrerad
han e kastrerad.. finns bara raskatter.. för flera flera tusen lappar.vill ha en kissemiss som är 12 veckor runt där.. minst och högst 14-16 veckor.. den ska va bebis , inte en massa månader :)
har tittat runt en hel del..jag söker innom östergötland :)
Jag söker inom Västsverige... Det är ganska klent så här års, och de som kommer ut går som smör i solsken, men det kommer upp ett par annonser i veckan i alla fall. Håll koll flera gånger om dagen!
Jag rekommenderar att du åker till ett katthem i närheten av dig och ser om de har några kattungar till salu. Du kan också säga till att du är intresserad av en kattunge och be dem meddela dig när de får in en kattunge som behöver ett hem.
Kolla på eniro efter katthem i närheten av där du bor.
Hittade en hemsida för ett katthem som heter Fiahemmet i Norrköping: www.fiahemmet.se/
Telnr: 011-31 14 99
Det är oftast mycket bättre att köpa katt från katthem än från privatpersoner. Du får fler garantier, de är vaccinerade, vet. undersökta, id-märkta och hela kitet. Dessutom stöder man inte alla dessa oansvariga människor som skiter i att kastrera sina katter och släpper ut dem vind för våg.