• Anonym (lek)

Hjälp mig hitta ngt bra sexspel

Hej, hoppas ni kan hjälpa mig hitta ngt roligt sexspel som jag och min partner kan använda oss av för att öka sexlusten. Nu är det så att han inte kan varken svenska eller engelska. Så ngt spel som man inte behöver använda språk, förutom kroppsspråket då .

lekosmek.se/sexleksaker/sexspelet-5848/
    lekosmek.se/sexleksaker/kamasutra-spelet-5472/

Ngn av dessa kanske?
    Snälla hjälpmig vill beställa innan vi träffas nästa gång igen

• Svar på tråden Hjälp mig hitta ngt bra sexspel
  • Anonym (lek)

puffar Ingen?

• Puman78

Jag tycker kamra sutra är riktig trevligt.

• Anonym (lek)
    Puman78 skrev 2008-03-10 14:26:54 följande:
    Jag tycker kamra sutra är riktig trevligt.
    Är det ngt båda parter måste läsa sig till eller, hanldar det mset om bilder. Var inne på den mest faktiskt.
  • Puman78

Anonym (lek) skrev 2008-03-10 14:29:32 följande:

Är det ngt båda parter måste läsa sig till eller, hanldar det mset om bilder. Var inne på den mest faktiskt.
    Nä, man går en spelplan innehållande ett förspel kan man säga.
    Sedan finns det en helhög kort med bilder på olika ställningar i olika svårighetsglader, till dessa finns det lite noteringar om hur man gör osv.
    Ett lätt, roligt och spännande spel
  • Anonym (lek)
    Puman78 skrev 2008-03-10 14:50:04 följande:
    Anonym (lek) skrev 2008-03-10 14:29:32 följande:
    Nä, man går en spelplan innehållande ett förspel kan man säga. Sedan finns det en helhög kort med bilder på olika ställningar i olika svårighetsglader, till dessa finns det lite noteringar om hur man gör osv. Ett lätt, roligt och spännande spel
    Ok tack så mkt för tipset ska beställa ett sånt
  • Anonym (Mina)

Jag hade inte valt någon av de spelen som du angett om han inte kan vare sig Svenska eller Engelska.... Hur ska ni då veta vad det står på korten?!
    Har däremot sett ett hos lustjakt.se som det är bilder på spelplanen och superkorta förklarande texter på engelska.
    www.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
    Där finns också enkla tärningar.

• sambo i sumpan

Monogamy är faktiskt ganska mysigt *ler*

• Puman78

Anonym (Mina) skrev 2008-03-10 19:03:35 följande:

Jag hade inte valt någon av de spelen som du angett om han inte kan vare sig Svenska eller Engelska.... Hur ska ni då veta vad det står på korten?!Har däremot sett ett hos lustjakt.se som det är bilder på spelplanen och superkorta förklarande texter på engelska. www.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Pr...Där finns också enkla tärningar.
    Kamra sutra är på svenska....
  • Anonym (Mina)

ja, och han kunde ju inte vare sig Svenska eller Engelska.... Så det är väl inte så bra.

Puman78 skrev 2008-03-10 19:53:54 följande:
    Anonym (Mina) skrev 2008-03-10 19:03:35 följande:
    Kamra sutra är på svenska....
Svar på tråden Hjälp mig hitta ngt bra sexspel