Behövs det stol dyna till tripp trapp Stokke matstol?
Ni som har köpt Stokke matstol, har ni även köpt stol dyna som tillhör en sådan stol?Behövs den?Är det för hård för barnet att sitta utan den tycker ni?
Ska man investera i en sådan dyna?
Ni som har köpt Stokke matstol, har ni även köpt stol dyna som tillhör en sådan stol?Behövs den?Är det för hård för barnet att sitta utan den tycker ni?
Ska man investera i en sådan dyna?
Jag har inte haft någon dyna, men började inte använda min tripptrapp förens sonen var ca 7-8 månader.. innan tyckte jag inte han satt något bra i den...
Neeeej!
Hade utan till mina två första och fick låna en til tredje barnet och den blev äcklig och kladdig och behövde tvättas jämt!
Ja dynan blir lätt äcklig om man har en liten kladdare men jag tyckte som Esprie att den är rätt svårsutten för de minsta och allrahelst utan dyna. Dvs jag är ändå nöjd att jag haft dyna för annars hade de väl bara halkat runt...
Kan tillägga att jag tycker Stokke-stolen är jättebra för de lite större barnen men för barn upp till året tycker jag nästan att IKEAs billiga barn-matstol i plast är bättre... fast ocharmig. Jag har bara haft Stokke men håller på att bli vansinnig på hur lätt det är för barnen att klättra ur i 9-mån åldern. Iaf har alla mina barn varit klättriga. Så tänker man inte ha en för varje barn att växa med kan man lika bra välja en annan kan jag tycka...
Om du köper en tripp trapp som första och ända stol måste du nästan ha en dyna annars tar det lång tid innan barnen växer i den.
Såg när jag köpte annat på www.likasom.com att de hade stolsdynor från Polka. Vi har en grön sedan innan och är supernöjda, kan både torkas och tvättas av.
Jag håller med Ellekan! Upp till ca ett år är IKEAs billiga stol oslagbar! Därefter är Trptrap oslagbar! Dyna har vi inte haft - det blir kladdigt nog som det är.
Ok jag blev skitarg i helgen när jag monterade våran Tripp Trapp + dynan. Blir ju supersvårt att få loss dynan varje gång man ska tvätta den.
Dum konstruktion på den måste jag säga.
Måste ju skruva upp stolen varje gång man ska ta bort dyna, hmmm *arg
tack for alla svar!
Oj,jag trodde att min son kunde börja använda tripp trapp stolen redan när han blir typ 6 månader!!!!
hur mycket kostar IKEAs stol?
100 spänn tror jag
Fast det går men IKEAstolen är ju en billig investering ifall det inte funkar med TrppTrapp i början.
Oj vad är babyseat?
Det var på tiden, fast försent för mig förstås.
Här kan man se den på bild....
http://www.stokke.com/ProductSheets/TrippTrapp_Cover.pdf
Videli: Vi har också köpt ryggstödet.Men kunde inte få in den i stolen!skäms måste prova igen!