• Flutterby

Hur många par skor har du? (endast kvinnor)

Jag läser/hör så ofta att "alla" kvinnor är besatta av skor och har massor med par, handlar nya skor hela tiden etc. Hur ligger det till egentligen?

Själv gillar jag visst skor och om ekonomin tillät så skulle jag garanterat ha fler par hemma just nu, men som det ser ut idag så har jag kanske en 6-8 par och då är även gummistövlarna inräknade!

OBS: Jag menar skor/stövlar som ni kan ha nu och fortfarande använder, sådana som ev. ligger i förråd, kartonger m.m. och inte längre används får ni INTE räkna!

• Svar på tråden Hur många par skor har du? (endast kvinnor)
  • Angdev

Någonstans mellan 30-40 par skulle jag tro......
    Usch va många =)

• Pikku Enkeli

15 kanske.

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • smarties

10-15 just nu bara. Har rensat.

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nyfiken gul

hmm.... ett 15-tal par som används under hela året...

Har säkert minst lika många som ligger oanvända också som jag itne längre kan ha men är för blödig att göra mig av med dom...

Visst gillar jag skor och vill gärna ha flera par att matcha med kläder o sånt men kan använda skorna i flera år innan det blir nytt...

• sherlock

15 kanske, ska gå och räkna.... Älskar skor!

Andvänder kanske "bara" 4-5 i veckan, tex fina stövlar till jobbet, UGGs till helgen, platta ballerinor om vädret tillåter till jeans, halv stövlar till pubben och snyggare pumps till jobb kanske.

En del tas bara fram till fest osv. Har flera som bara går ihop med vissa klänningar etc.

• Perlan08

Har nog någonstans mellan 40-50 par tror jag...

Sambon tycker iaf att de är många men jag trivs =)

• sherlock

Har räknat

5 par stövlar
    2 platta ballerina skor
    4 med 3-5 cm klack
    5 med 8-10 cm klack
    2 flip flops

• Flutterby
    Perlan08 skrev 2008-03-10 15:40:28 följande:
    Har nog någonstans mellan 40-50 par tror jag...Sambon tycker iaf att de är många men jag trivs =)
    Oj! Men används verkligen alla då? Hur väljer man vilka som man ska ha? *fascinerad*

Mina skor har jag tills de slits ut helt o jag är tvungen att köpa nya! Trist men sant...
  • La Lola

Max 10.

Jag tycker det är skittråkigt att köpa skor!
    Skomodet o jag passar sällan ihop.

//Gordon Ramsay är min idol
  • TheMilky

Oj... låt mig se:
    3 par finskor, höga klackar. Använder nästan aldrig.
    1 par gummistövlar
    1 par Graningeskor
    1 par gympaskor

6 par allt som allt.

Svar på tråden Hur många par skor har du? (endast kvinnor)